מהן ההטבות לבעלי מנויים?

  • עדיפות הושבה וקדימות במכירת המנויים לעונת 2019/20.
  • מחירים מוזלים למחדשים ושמירה על מושבך באצטדיון. (רק למחדשי מנוי)
  • אפשרות פריסה לעד 10 תשלומים.
  • הטבה מיוחדת לרכישת החולצה הרשמית לעונת 2018/19.
  • קדימות ברכישת כרטיסים למשחקים נבחרים לאורך העונה.
  • קבלת ניקוד מלא במשחקי החוץ על פי שיטת הניקוד.

מה זה מנוי כסף עסקי?

במסגרת מנוי כסף עסקי לוגו החברה יופיע בשקופית הפרסום המשותפת של השותפים העסקיים ויוקרן על מסך התוצאות לפני משחקי ליגת העל הביתיים באיצטדיון. בעלי עסקים המעוניינים בפרסום העסק זכאים לקבל חשבונית בגין הוצאות פרסום בשיעור של 65% מהסכום ששולם בעבור המנוי.

האם הניקוד שצברתי כחלק משיטת הניקוד בעונת 2016/17 ו-2017/18 יישמר?
לאור ההצלחה שנרשמה בעונות האחרונות, החליט המועדון להמשיך עם 'שיטת הניקוד'  למשחקי חוץ. שימו לב: הניקוד שנצבר עד כה ימשיך לעמוד לזכות בעל המנוי גם בעונה הקרובה.

  • להזכירכם: בעל מנוי צובר ניקוד מלא, מי שאינו בעל מנוי צובר את מחצית הניקוד.

האם אוכל לשמור על מקומי גם במשחקי הבית שלא במסגרת המנוי (אירופה, גביע המדינה, גביע הטוטו)?

המנוי לעונת 2018/19 מקנה כניסה אך ורק למשחקי הבית במסגרת הליגה. במשחקים במסגרות אחרות ייעשו מירב המאמצים על מנת לאפשר רכישת כרטיס למקום המצוין במנוי, במסגרת המגבלות.

כיצד מחדשים/רוכשים את המנוי? (החידוש הינו החל מיום ג', 05/06, בשעה 12:00 עד ה-29/06 בשעה 12:00. רכישת מנויים לקהל הרחב החל מה-08/07 בשעה 19:00)

רכישת/הטענת המנוי תתבצע באמצעים אלה:

אתר האינטרנט של לאן – במידה ונתקלתם בבעיה טכנית בעת הטענת המנוי באמצעות אתר האינטרנט, ניתן לשלוח מייל המפרט את הבעיה לכתובת support@leaan.co.il ונציג יחזור אלייך בהקדם.

קופות לאן – רחוב פרישמן 42 תל אביב, בימים א'-ה' 09:00-18:00 וביום ו' 09:00-13:00.

טלפון – במוקד הטלפוני של לאן 8780*- בימים א'-ה' 09:00-18:00 וביום ו' 09:00-13:00.

ייתכן עומס במוקד הטלפוני ולכן אנו ממליצים להיעזר בנקודות המכירה הנוספות ובעיקר באתר האינטרנט של לאן דרך האזור האישי.

*חידוש/רכישת המנוי באמצעות האינטרנט או הטלפון כרוך בתוספת של 5 ש"ח עבור החידוש/רכישה.

רכישת מנוי לעונה 2018/19 לחץ כאן 

אילו פרטים עליי להציג

  1. מספר מנוי מעונת 2017/18 (רק למחדשים)
  2. תעודת זהות
  3. פרטים אישיים מלאים: כתובת, דוא"ל, טלפון נייד

לצפייה בכללי הכניסה והתנהגות באצטדיון ותנאי השימוש בכרטיסים ובמנויים לחצו כאן

מה קורה במידה ונגנב/אבד המנוי?

כפי שכבר הודענו, יש לשמור את כרטיס המנוי מעונת 2017/18. בעת החידוש אנו מטעינים את משחקי העונה החדשה  2018/19 על הכרטיס. עלות הנפקת מנוי חדש במהלך תקופת החידושים תהיה 50 ₪, במהלך העונה הנפקת מנוי חדש, שאבד מכל סיבה, תהיה 100 ₪.

כדי להימנע מאובדן או גניבה של המנוי אנו ממליצים שלא להסתובב עם כרטיס המנוי בארנק כאשר אין בכך צורך.

הגעתי למשחק ושכחתי את המנוי, מה עליי לעשות?

אין אפשרות להדפיס כרטיס מתוך מנוי במהלך העונה.

במקרים יוצאי דופן רק בעל המנוי יוכל לגשת אל נציגי השירות בקופות האיצטדיון, שיבדקו אם וכיצד ניתן לסייע. יש להגיע למשחקים עם המנוי שברשותכם. לא יינתן שירות למי שאינו בעל המנוי.

האם מישהו יכול לחדש את המנוי במקומי (נמצא בחו"ל / לא יכול להגיע/ גר רחוק וכו')? (למחדשי מנוי בלבד)

כן. יש צורך בייפוי כוח מצד בעל המנוי, תעודה מזהה וכרטיס המנוי. כמו כן, יש צורך בהצגת פרטים אישיים מלאים של בעל המנוי על מנת לחדש את המנוי (לרבות כתובת דוא"ל, טלפון נייד, כתובת מגורים, תעודת זהות ותאריך לידה).

יש לי מנוי בשער X,  האם אני יכול להמיר אותו ליציע אחר? (למחדשי מנוי בלבד)

עלייך לחדש את המנוי ולאחר מכן למלא את הטופס המצורף בצורה מפורטת ולפרט בקוביית הבקשה את הפנייה.

הטיפול בפניות יחל בשבוע הראשון של יולי. המועדון יעשו את מיטב המאמצים להיענות לכל הבקשות בהתאם למצב הקיים, עם זאת, ההרשמה אינה מהווה הבטחה לשינוי מקום באיצטדיון. מכבי תל אביב שומרת לעצמה את הזכות לא להיענות לכל בקשה מכל סיבה שהמועדון רואה לנכון.

  • בעלי מנויים שלא יחדשו את המנוי עד יום שישי 29/06 בשעה 12:00 לא יוכלו לשנות מיקום באצטדיון ויאבדו את זכותם למנוי לעונת 2018/19.

איך ניתן להעביר את פרטי המנוי על שמי? (למחדשי מנוי בלבד)
העברת בעלות תאושר רק לאחר מילוי הפרטים הנדרשים בטופס המצורף, צילומי תעודות זהות, פרטי התקשרות של בעל המנוי והאדם שאליו מעבירים את הזכויות של המנוי וייפוי של בעל המנוי הנוכחי.

אנו ממליצים לכל בעלי המנויים אשר עושים שימוש במנוי שאינו תחת שמם לבצע העברה מסודרת כדי למנוע אי נעימויות במהלך העונה.

אני רוצה לעשות העברת בעלות אבל בעל המנוי נמצא בחו"ל והוא לא זמין. איך נוכל לעשות את זה בכל זאת? (למחדשי מנוי בלבד)

העברת בעלות תינתן רק בהצגת מסמך חתום על ידי בעל המנוי הנוכחי. לא ניתן יהיה להעביר את המנוי ללא פרטים מלאים של בעל המנוי יחד עם צילום תעודה מזהה, צילום מנוי וכמובן ייפוי כח מבעל המנוי. העברת בעלות ניתן לעשות רק בתקופת חידוש המנויים.

אני בעל מנוי ולא רוצה לחדש העונה. האם כשנעבור לאצטדיון ביתי חדש אוכל לחדש מנוי?

לא. קדימות ברכישת מנויים ובחירת מקום תתאפשר רק לבעלי מנויים מהעונה שקדמה לה וכמו כן על פי ותק.

האם אוכל לבטל את המנוי?

בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (תשע"א 2010), דמי הביטול הינם בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100₪ – לפי הנמוך מביניהם.