מהן ההטבות למחדשי המנויים?

  • מחיר מנוי מוזל
  • כרטיס כניסה למשחק הבית בסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית ולמשחק הבית בסיבוב השני (במידה והקבוצה תעפיל שלב).
  • קדימות ברכישת כרטיסים למשחקים נבחרים לאורך העונה.
  • קבלת ניקוד מלא במשחקי החוץ על פי שיטת הניקוד החדשה .
  • הטענת המנוי.

*כנגד המועדון עומד עונש סגירת חלקים מהיציע המזרחי העליון במשחק הראשון באירופה. הודעה בנושא תימסר לקראת מועד המשחק.

האם הניקוד שצברתי כחלק משיטת הניקוד בעונת 2016/17 יישמר?
לאחר ההצלחה שנרשמה בעונת המשחקים האחרונה, החליט המועדון להמשיך עם 'שיטת הניקוד' למשחקי חוץ. שימו לב: הניקוד שנצבר עד כה ימשיך לעמוד לזכות בעל המנוי גם בעונה הקרובה.

  • להזכירכם, בעל מנוי צובר ניקוד מלא, מי שאינו בעל מנוי צובר את מחצית הניקוד.

האם אוכל לשמור על מקומי גם במשחקי הבית שלא במסגרת המנוי (אירופה, גביע המדינה, גביע הטוטו)?

במשחק הראשון והשני במסגרת שלב המוקדמות במפעל אירופי, כל בעל מנוי יוכל לשבת במקום הנקוב על כרטיס המנוי.
המועדון לא מתחייב שבעל מנוי יוכל לשמור על מקומו במסגרת המפעלים האירופים ובמשחקי הגביע.

כיצד מחדשים את המנוי? (החל מיום ראשון, 11/06, בשעה 19:00 עד ה-23/06 בשעה 12:00)

לחידוש מנוי לעונה 2017-2018 לחץ כאן 

הטענת המנוי תתבצע באמצעים אלה:

אתר האינטרנט של לאן – במידה ונתקלתם בבעיה טכנית בעת הטענת המנוי באמצעות אתר האינטרנט, ניתן לשלוח מייל המפרט את הבעיה לכתובת support@leaan.co.il ונציג יחזור אלייך בהקדם.

קופות לאן – רחוב דיזנגוף 101 תל אביב, בימים א'-ה' 09:00-18:00 וביום ו' 09:00-13:00.

טלפון – במוקד הטלפוני של לאן 8778*- בימים א'-ה' 09:00-18:00 וביום ו' 09:00-13:00.

ייתכן עומס במוקד הטלפוני ולכן אנו ממליצים להיעזר בנקודות המכירה הנוספות ובעיקר באתר האינטרנט של לאן דרך האזור האישי.

חנויות המועדון – בנוסף, יהיה ניתן לחדש את המנויים בחנויות ברחוב דיזנגוף בת"א ובסינמה סיטי ראשל"צ מ-16.6 עד ה-23.6.

שעות הפעילות בחנויות:

  • ברחוב דיזנגוף 147, תל אביב, בימים א'-ה' 10:00-13:00, 14:00-18:00 ובימי ו' 10:00-13:00.
  • סינמה סיטי ראשון לציון, בימים א'-ה' 10:00-13:00, 14:00-18:00 ובימי ו' 10:00-13:00.

*חידוש המנוי באמצעות האינטרנט או הטלפון כרוך בתוספת של 5 ש"ח עבור החידוש.

אילו פרטים עליי להציג בעת חידוש המנוי?

  1. מספר מנוי מעונת 2016/17
  2. תעודת זהות
  3. פרטים אישיים מלאים: כתובת, דוא"ל, טלפון נייד

לצפייה בכללי הכניסה והתנהגות באצטדיון ותנאי השימוש בכרטיסים ובמנויים לחצו כאן

מה קורה במידה ונגנב/אבד המנוי?

כפי שכבר הודענו, יש לשמור את כרטיס המנוי מעונת 2016/17. בעת החידוש אנו מטעינים את משחקי העונה החדשה  2017/18 על הכרטיס. עלות הנפקת מנוי חדש במהלך תקופת החידושים תהיה 50 ₪, במהלך העונה הנפקת מנוי חדש, שאבד מכל סיבה, תהיה 100 ₪.

כדי להימנע מאובדן או גניבה של המנוי אנו ממליצים שלא להסתובב עם כרטיס המנוי בארנק כאשר אין בכך צורך.

מישהו יכול לחדש את המנוי במקומי (נמצא בחו"ל / לא יכול להגיע/ גר רחוק וכו')?

כן. יש צורך בייפוי כוח מצד בעל המנוי, תעודה מזהה וכרטיס המנוי. כמו כן, יש צורך בהצגת פרטים אישיים מלאים של בעל המנוי על מנת לחדש את המנוי (לרבות כתובת דוא"ל, טלפון נייד, כתובת מגורים, תעודת זהות ותאריך לידה).

יש לי מנוי בשער X , האם אני יכול להמיר אותו ליציע אחר?

עלייך לחדש את המנוי ולאחר מכן למלא את הטופס המצורף בצורה מפורטת ולפרט בקוביית הבקשה את הפנייה.

הטיפול בפניות יחל ביום א' ה-25.6. המועדון יעשו את מיטב המאמצים להיענות לכל הבקשות בהתאם למצב הקיים, עם זאת, ההרשמה אינה מהווה הבטחה לשינוי מקום באיצטדיון. מכבי תל אביב שומרת לעצמה את הזכות לא להיענות לכל בקשה מכל סיבה שהמועדון רואה לנכון.

  • מנויים שלא יחדשו את המנוי עד יום שישי 23/06 בשעה 12:00 לא יוכלו לשנות מיקום באצטדיון ויאבדו את זכותם למנוי לעונת 2017/18.

איך ניתן להעביר את פרטי המנוי על שמי?
העברת בעלות תאושר רק לאחר מילוי הפרטים המלאים וצירוף ת.ז של המנויים בטופס המצורף, צילומי תעודות זהות ופרטי התקשרות של בעל המנוי והאדם שאליו מעבירים את הזכויות של המנוי.

אנו ממליצים לכל בעלי המנויים אשר עושים שימוש במנוי שאינו תחת שמם לבצע העברה מסודרת אחת ולתמיד כדי למנוע אי נעימויות במהלך העונה.

אני רוצה לעשות העברת בעלות אבל בעל המנוי נמצא בחו"ל והוא לא זמין. איך נוכל לעשות את זה בכל זאת?

העברת בעלות תינתן רק בהצגת מסמך חתום על ידי בעל המנוי הנוכחי. לא ניתן יהיה להעביר את המנוי ללא פרטים מלאים של בעל המנוי יחד עם צילום תעודה מזהה, צילום מנוי וכמובן ייפוי כח מבעל המנוי. העברת בעלות ניתן לעשות רק בתקופת חידוש המנויים.

אני בעל מנוי ולא רוצה לחדש העונה. האם כשנעבור אצטדיון ביתי חדש אוכל לחדש מנוי?

לא. קדימות ברכישת מנויים תתאפשר רק לבעלי מנויים מהעונה שקדמה לה.

האם ניתן לרכוש תו חניה?

תו חנייה ניתן לרכוש בעלות של 300 ש"ח לחניון P3 בלינק הבא (במידה וחניון זה יתבטל, תו החניה יהיה לחניון P2) (קדימות תינתן לבעלי מנויים ליציע E+).

מה קורה במידה ואני רוצה לבטל את המנוי?

ניתן לבטל את המנוי עד יומיים לאחר המשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית. עלות דמי ביטול היא 5% מסך המנוי.