21 שנה חלפו מאז אותו ערב באיצטדיון טדי בו שחקן מכבי תל אביב, מני לוי, התמוטט על הדשא בבירה במהלך משחק ליגה מול בית"ר ירושלים. האירוע הטראומתי הפך לאחד העצובים בתולדות המועדון בפרט, והכדורגל הישראלי בכלל.

לוי תיפקד במשך מרבית הקריירה כמגן ימני וגדל במחלקת הנוער של מכבי. הוא עלה להופעת בכורה כמחליף מול הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-18 של עונת 1999/00. באותה עונה לוי שותף בעוד ארבעה משחקים ואף פתח לראשונה בהרכב מחזור אחד לסיום העונה. במהלך השנה וחצי הבאות השתדרגה יכולתו והוא שותף בעוד 38 משחקים בכל המסגרות, בהם כבש שני שערים ואף זכה עם הקבוצה בגביע המדינה לעונת 2000/01. 

אלא שלמרבה הצער, דווקא בעיצומה של הפריחה הגיע הרגע שרבים לא ישכחו. בתאריך ה-26.01.02, כאמור במהלך משחק הליגה מול בית"ר, התמוטט לוי במרכז המגרש ללא קשר למהלך המשחק. אחרי מספר שניות השחקן התרומם על רגליו, התמוטט שוב ובסיס לשונו צנח. דקות ארוכות טופל לוי על כר הדשא ולאחריהם הובהל לביה"ח, דבר שהביא לסיום המשחק באופן מיידי.

בעקבות המקרה, לוי טופל בבית לוינשטיין ברעננה, עד שהועבר לחזקת משפחתו. הוא מטופל בביתו באופן המסור ביותר ולאחר תרגולים שונים שעבר לחיזוק גופו הוא מתקשר עם משפחתו ועם חבריו.

במכבי המשיכו לעקוב אחרי מצבו של מני. עוד באותה עונה זכתה מכבי בגביע המדינה בפעם השנייה ברציפות ובסיום המשחק נסעו השחקנים עם הגביע למני כדי להקדיש לו את התואר.

בנוסף, על אף שחלפו יותר משני עשורים מאז המקרה גם האוהדים המשיכו להקדיש ללוי שיר בכל משחק, כאשר בדקה ה-12, המספר איתו שיחק המגן במשך מרבית הקריירה, שרים את שיר השחקן שלו. כמו כן, על מסך האצטדיון מופיעה תמונתו של לוי בכל משחק בית בדקה ה-12.