ערן זהבי כבש הערב (שבת) את שער הליגה ה-13 שלו העונה, אך זה לא עזר למכבי להשיג 3 נקודות לאחר 1:1 ביתי מול בני סכנין בבלומפילד. בסיום החלוץ דיבר עם כלי התקשורת וסיכם את המשחק. 

בתוך תוספת הזמן לזהבי היתה הזדמנות גדולה להכריע את המשחק, אך עצירה של השוער גד עמוס מנעה ניצחון. כשנשאל על כך ענה: "הוא היה ביום טוב, אנחנו לא צריכים לחכות לדקה 90 כדי להבקיע, נלחמנו ונתנו הכל, היינו צריכים להבקיע. חבל ששוב רדפנו אחרי המשחק. סכנין עשו עבודה טובה, נלחמו אפילו יותר מאיתנו ונתנו הכל. אנחנו לא מנצלים הזדמנויות וזה כואב. אנחנו לא משיגים נקודות ולא מלחיצים את המוליכה, עושים להם חיים קלים וחבל".

על התפתחות המשחק הוסיף: "התחלנו להניע את הכדור, היתה איזה תחושה שקצת קל ואז זה פתאום נהיה קשה יותר ויותר. ואז אתה גם סופג שער, מתחיל להיות לחץ ואנחנו מתחילים לרדוף אחרי המשחק. זהו משהו שלא צריך להיות בקבוצה שרוצה אליפות. אחר כך פתחנו את המחצית, היתה אנרגיה טובה, כבשנו ופתאום שוב ירדנו. אין לי יותר מדי הסברים. נסתכל קדימה".

"אנחנו לא מצליחים ליצור את הקצב שאנחנו רוצים", הוסיף זהבי, "צריך לחבר ניצחון ועוד ניצחון, אנחנו לא מצליחים לעשות את זה כרגע אבל ננסה להשתפר. זה עבודה של המאמן, אנחנו ננסה להשתפר בכל דבר. אנחנו השחקנים צריכים להסתכל במראה, לתת מאה אחוז מעצמנו. ברגע שכל אחד יהיה במאה אחוז יכולת, ריכוז ובשביל הקבוצה הדברים ילכו יותר בקלות. את היכולות יש לשחקנים פה אבל איפשהו זה עדיין לא התחבר".