מכבי תל אביב סיימה אתמול (שבת) ב-1:1 ביתי מול בני סכנין במשחק במסגרת המחזור ה-21 בליגת ONE ZERO. בסיום המשחק השוער דניאל פרץ דיבר עם כלי התקשורת באיצטדיון והתייחס להופעה של הקבוצה ולהמשך העונה.

"לא היינו במיטיבנו, זה לא סוד. יש הרבה דברים לשפר ואנחנו צריכים להסתכל על עצמנו במראה", אמר פרץ, "זה קודם כל צריך לבוא עמוק מבפנים, איך לשפר את הדברים הכי קטנים. ממשיכים הלאה ומרימים את הראש".

על השאלה מה לא עבד לצהובים אמר השוער: "אולי זה עניין של אנרגיות שאנחנו צריכים לשפר, להביא יותר אנרגיות, לשטוף את הדשא, להיות יותר חיוביים".

בהמשך נשאל האם היכולת של שחקני ההתקפה לא מספקת אך ענה בנחרצות: "לשני החלוצים האלה יש 30 גולים, הם מספקים את הסחורה, זה קצת מעבר לטקטיקה. יש הרבה מה שאפשר לשפר, אני לא חושב שהחלוצים זו הבעיה. אנחנו צריכים להיות אנרגטיים, במיוחד כשאנחנו רודפים, אנחנו חייבים להיות בקצב יותר גבוה, להרים את עצמנו, להיות יותר חיוביים, יותר לדרוס, להיות יותר קילרים, יותר רעים וזה מה שחסר לדעתי".

על המשך המאבק בליגה אמר פרץ: "חד משמעית לא יצאנו מהסיפור. יש עוד 16 משחקים, זה המון זמן והמון נקודות בקופה. כל הקבוצות עוד הולכות לאבד נקודות, יש פלייאוף, אנחנו צריכים להיות מרוכזים בעצמנו כבר במשחק הקרוב ואנחנו מאמינים, אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לחזור".