העיר שלנו: מכבי ניצחה 0:1 בדרבי


העיר תל אביב נשארה צהובה. לאחר דרבי מותח שלא התעלה לרמת כדורגל גבוה, מכבי ששלטה ברוב שלבי המשחק השיגה את היתרון המוצדק ארבע דקות לסיום עם נגיחה אדירה של קרלוס גרסיה. דרבי שני העונה נצבע בצהוב, וביום רביעי תתמודד מכבי בליגת האלופות.

סלבישה יוקאנוביץ' עלה עם שני שינויים בהרכב לעומת זה שפתח את המשחק מול בית"ר ירושלים, כאשר הוא מרכיב את טל בן בחיים הבלם ואת יובל שפונגין. מהלך הכדורגל הראשון במשחק היה שייך לצהובים. הנעת כדור יפה של השחקנים באגף ימין בין גילי ורמוט וניקולה מיטרוביץ' הולידה הרמה של האחרון למרכז הרחבה שם חיכה ערן זהבי, אך הכדור חמק מחוץ למסגרת. בדקה ה-19 היה זה שוב זהבי שפרץ באגף ימין, ומקצה הרחבה בעט כדור שטוח שנעצר אצל צליל חתוכה. בדקה ה-20 מהלך נוסף מאגף ימין, הפעם של ורמוט שספק הרמה ספק הגבהה לשער כמעט חדרה לרשת. בדקה ה-22 מיטרוביץ' הזיז זאת המשחק לאגף שמאל והחדיר כדור ענק לטל בן חיים, אך זה לא הצליח להשתלט על הכדור.

דור פרץ ראה כרטיס צהוב לאחר שביצע עבירה במרכז המגרש בדקה ה-25. שבע דקות לאחר מכן טל בל חיים ספג גם הוא כרטיס צהוב לאחר ביצע עבירה בחצי של מכבי. המשחק לא התעלה לרמה גבוה, והדברים היחידים שניתן היה לציין הם שני כרטיסים צהובים שנשלפו לאבי ריקן מהצד הצהוב, ומיחאי פינטילי ובן רייכרט בהפועל.

המחצית השנייה נפתחה ללא חילופים בשתי הקבוצות. ללא אירועים מיוחדים בפתיחה, היה זה וואליד באדיר שערך חילוף ראשון כאשר הכניס את סיראג' נאסר במקומו של ראמזי ספורי. בדקה ה-62 מכבי הגיעה להזדמנות הטובה במשחק, כאשר גילי ורמוט הזין את ערן זהבי שנותר פנוי באגף ימין. הקפטן מצא חופשי לגמרי את דור פרץ, אך הבעיטה של הקשר מתוך רחבת ה-16 לא מצאה את המסגרת. בדקה ה-69 מכבי הגיעה להזדמנות מצוינת נוספת כשהרמה של יובל שפונגין מצאהאת זהבי במרכז. הקפטן הוריד כדור מדוד אחורה לאבי ריקן, אבל גם הכדור שלו לא מצא את המסגרת.

יוקאנוביץ' ערך חילוף ראשון כאשר הכניס את עדן בן בסט במקומו של טל בן חיים. מכבי הגיעה ללא מעט הזדמנויות נוספות, אך החמצות נוספות של מיטרוביץ' ופרץ שמרו על התוצאה מאופסת עד הדקה ה-86. קרן של ניקולה מיטרוביץ' מצאה את הראש של קרלוס גרסיה שבנגיחה אדירה חדר בפעם הראשונה הערב לרשת. 0:1 למכבי בדרבי. המאמן שמספר דקות לפני השער הכניס את דור מיכה, ביצע את החילוף השלישי והאחרון כאשר הוציא את אבי ריקן והכניס את עומרי בן הרוש.

ג