כובש הצמד אמש בניצחון 2-6 על הפועל חיפה מסביר את התוצאה הסופית המשכנעת: "התרכזנו בעצמנו וניצחנו"

אמש בבלומפילד הגיעה התצוגה ההתקפית הטובה ביותר של מכבי ת"א העונה עם שישה שערים לרשתה של הפועל חיפה. שני השערים שהצהובים ספגו קבעו את פער השערים בין הקבוצות על ארבעה אך הארבע המשמעותי באמת בתום המשחק היה הפער בטבלה בין מכבי ת"א לשנייה, הפועל ת"א. צמד של דאבור, ראדי, זיו לאחר מסירה של עטר בעקב, מרגוליס בשער בכורה בבוגרים וייני בטיל למשקוף ופנימה כבשו וחתמו ערב מצוין לצהובים.

http://www.youtube.com/watch?v=9PkoYrRj178

מאמן מכבי ת"א אוסקר גארסיה מסביר מה הביא להופעה של קבוצתו: "לאורך מרבית שלבי המשחק נתנו את ה-100 אחוזים שלנו וזה הדבר הכי טוב שעשינו הערב. גם כאשר הובלנו עם שישה שערים כל השחקנים רצו לשחק, ללחוץ ולדחוף קדימה ובשבילי זה הדבר הטוב ביותר. הרגליים שלי תמיד על הקרקע, אני לא מתרגש במיוחד מהניצחון למרות שזה ניצחון טוב ונחוץ עבורינו, אבל אלה רק 3 נקודות. עכשיו זה הזמן של האוהדים והחל ממחר אנחנו נתחיל לחשוב על המשחק מול קרית שמונה במחזור הקרוב".

כובש הצמד מואנס דבור הוסיף: "עלינו על המגרש במטרה אחת ויחידה – לנצח. ידענו שלא הולך להיות קל, אבל אנחנו עשינו את המשחק קל. אני שמח שכבר בהתחלה הצלחנו לכבוש. באנו היום והתרכזנו רק בעצמנו, לא בהפועל ובסופו של דבר ניצחנו".

קפטן הקבוצה, שרן ייני שחגג בסטייל שער ראשון העונה שמח על המשחק וניסה להסביר את מה שיצא לו מהרגל: "אני מאמין שזה אחת לאלף שיוצאת בעיטה כזאת. אני שמח שסוף סוף הבקענו את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם, כי הגענו לעוד הרבה מצבים הערב שאותם לא הבקענו, אז זה שכבשנו בסוף שישה שערים זה יפה. אני מקווה שננצל את המצבים שלנו גם במשחקים הבאים".

דור מיכה שפתח משחק שני ברציפות היה גם הוא מרוצה מאוד מההופעה של קבוצתו: "היה לנו משחק מצוין היום. אמנם הלכנו אחורה ברגעים מסוימים ואפשרנו להם לתקוף אך ככה אנחנו צריכים להיראות, זו היכולת שלנו למרות שאנחנו מסוגלים גם ליותר".