ניקולה מיטרוביץ', קשר סרבי בן 26 עבר הבוקר בדיקות רפואיות וחתם לשנה במכבי ת"א עם אופציה לשנה נוספת

מכבי ת"א סיכמה היום על צירופו של ניקולה מיטרוביץ', קשר סרבי יליד 1987 שהשלים הבוקר את הבדיקות הרפואיות שלו וחתם לשנה עם אופציה לשנה נוספת. הקשר אחורי הגיע למכבי ת"א מוידאוטון ההונגרית שם שיחק בשנתיים האחרונות תחת פאולו סוזה.

ג'ורדי קרוייף אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אנו שמחים לצרף שחקן ורסטילי כמו ניקולה שיגביר את התחרות על מקומות בסגל ובהרכב הפותח".

במדי סגנית אלופת הונגריה רשם מיטרוביץ' 55 הופעות וכבש שבעה שערים בשתי העונות בהן שיחק בקבוצה. מיטרוביץ, יליד העיר קרוסאבץ' בסרביה גדל בקבוצת פ.ק נפרדאק והמשיך לשלוש שנים נוספות במדי הקבוצה הבוגרת. הקשר האחורי עזב לראשונה את מועדון נעוריו ב-2007 והצטרף לאחת הקבוצות הגדולות בסרביה, פרטיזן בלגרד.

עם מעברו לקבוצה גדולה מיטרוביץ' חגג גם תארים ראשונים כאשר זכה עם פרטיזן בדאבל של אליפות וגביע בעונת 2007/08. לאחר קדנציות נוספות בפ.ק נפרדאק ועונה במדי נובוגרוד עזב מיטרוביץ' את סרביה לטובת הונגריה וקבוצת אויפשט. עם הגעתו לכדורגל ההונגרי בלטה לעין יכולת המסירה של הקשר האחורי שבעונתו היחידה באויפשט רשם 12 בישולים בנוסף לשער בודד שכבש. לאחר עונה אחת במדי אויפשט חבר מיטרוביץ' בעונת 2011/12 לפאולו סוזה בוידאוטון וזכה איתה בגביע הליגה ופעמיים בסופר קאפ ההונגרי.

הנתונים שלו תחת סוזה בעונה וחצי בה המאמן הפורטוגלי היה בוידאוטון מראים על 62 הופעות בכל המפעלים עם 3 שערים ו-15 בישולים. בסה"כ של שתי עונותיו במדי וידאוטון הציג מיטרוביץ בן ה-26 נתונים מרשימים בליגה ההונגרית עם 9 בישולים ושער בעונתו הראשונה ו-6 שערים ו-5 בישולים בעונתו השנייה.