• קבלת פנים חמה. פריצה מקבל את חברו החדש טל בן חיים

מאמן הקבוצה פאולו סוזה שומר על אופטימיות אבל מבקש להישאר בפרופורציות: "שלא נשכח מול מי אנחנו עומדים"

ערב משחק הגומלין בין מכבי תל אביב ובאזל הגיעו שתי הקבוצות למסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק. "אנחנו צריכים להפיק מעצמנו את המיטב, כי לפעמים אנחנו קצת שוכחים את המציאות", התייחס המאמן פאולו סוזה ליריבה הקשה. "אבל כתוצאה ממה שהצגנו בעיקר במחצית השנייה של המשחק הקודם ראינו שאנחנו יכולים להתמודד באומץ עם היריבה". סוזה הוסיף: "אחרי שניתחתי את המשחק מספר פעמים הבנתי שאנחנו קודם כל צריכים להבין מול מי אנחנו עומדים, לשחקנים שלי יש את היכולת להתמודד גם מול יריב חזק מאיתנו. אני מקווה שהקהל שלנו מהדקה הראשונה ועד האחרונה ידחפו אותנו להאמין וימלאו אותנו באנרגיה בשביל להיות חזקים יותר מהיריבה שלנו. מהרגע שסיימנו את המשחק בבאזל אני מרגיש ביטחון מהשחקנים שלי שנעשה את כל מה שאפשר בשביל להפיק מעצמנו את המיטב".

גל אלברמן שכבר ידע לא מעט "קרבות" דרמטיים באירופה התייחס בראשית למשחק הראשון: כשאתה משחק מול יריבה ברמה של באזל אתה צריך להבין שמה שאתה מקרין ליריבה זה מה שהיא מציגה בחזרה. אני מאמין שהפקנו את הלקחים מהמחצית הראשונה, וצריך לזכור ששיחקנו מול יריבה מאד קשה במשחק חוץ. בלומפילד הוא חוויה יוצאת דופן לכל אחד מהשחקנים שלנו ואני מקווה שהקהל ייתן לנו את הדחיפה במשחק. לגבי השחקן המצרי, אנחנו מבקשים מכל הקהל שלנו לא להתעסק בפרובוקציות כדי שנצליח להתעסק רק במשחק".

http://www.youtube.com/watch?v=4YQvHtPHOyk

עוד קודם למסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב הגיעו מאמן האורחת מוראט יאקין והקפטן מארקו שטרלר לשוחח עם התקשורת המקומית. "אנחנו צריכים לשחק בצורה אמיצה ולייצר מצבים בדיוק כפי שעשינו במחצית הראשונה בבית", אמר יאקין. "אני מעדיף להישאר אופטימי ולא לחשוב על הדחה. במשחק הראשון אנחנו היינו פייבוריטים ומחר מכבי תהיה פייבוריטית כי המשחק בבית שלה והאצטדיון צפוי להיות מלא. מטבע הדברים מכבי תבוא להתקיף ולכן אנחנו נצטרך להתאים את עצמנו תוך כדי משחק".

קפטן האורחת מארקו שטרלר ביקש להוסיף על דברי המאמן: "אנחנו מודעים לכך שמכבי תגיע לשחק התקפי, כך שגם אנחנו נצטרך להגיב בצורה התקפית. לגבי כל העניין סביב השחקנים המצרים, אנחנו מתעסקים רק בכדורגל ואני מקווה שגם מחר הכדורגל זה כל מה שיהיה בראש שלנו".

נשיא באזל ביקש להתייחס לסוגיית שני השחקנים המצרים: "לא מעניין אותי מהיכן השחקנים שלי מגיעים, אם זה גרמניה, צרפת או מצרים. השחקנים שלנו מתעסקים אך ורק בכדורגל, זאת סיטואציה לא פשוטה עבור השחקנים המצרים אבל החלטנו בשביל הכדורגל שהם יבואו לכאן. מלכתחילה לא היתה שום פנייה מצד השחקנים לא להגיע לישראל, אני מציע לא להתייחס לכל מה שנכתב בכותרות".

הקשר מוחמד סלאח שבימים האחרונים פורסמו מספר ציטוטים שלו שהצליחו להלהיט את האווירה לקראת המשחק, התייחס במשפט לסערה התקשורתית סביבו: "הגעתי לפה כי אני שחקן כדורגל, אנחנו רוצים להעפיל לליגת האלופות ורק בזה אני מתעסק. אם מישהו ראה בתקשורת כל התייחסות לגבי אמירה פוליטית שלי זה ממש לא נכון".