טל בן חיים והצהובים כבר מתכוננים למפגש הראשון נגד באזל: "כבר טעינו נגדם וספגנו, נקווה לא לטעות בחמישי"

אחרי הניצחון החשוב על מכבי פתח תקווה יצא לדרך שבוע באזל שיגיע לשיאו במפגש המסקרן נגד אלופת שוויץ שתגיע בפעם השנייה העונה לבלומפילד (חמישי, 22:05). מאמן הצהובים פאולו סוזה דיבר לאחר משחק הליגה של הצהובים בשבת לקראת המשחק נגד באזל במסגרת שלב 32 האחרונות של האירופה ליג: "אני יכול לדבר על שתי קבוצות שקיבלו הזדמנות נוספת לשחק אחת נגד השנייה בזמן שונה עם שחקנים חדשים ובאזל שונה ממה שראינו בתחילת העונה. המפגשים הקודמים היו צמודים והוכרעו ע"י שער אחד, אני מקווה שגם הפעם זה יהיה צמוד אך אם הבדל של שער אחד לטובתנו".

חלוץ הצהובים, טל בן חיים ששיחק בשני המפגשים הקודמים נגד באזל מקווה שהצהובים יוכלו מהם להפיק את הלקחים לצמד המפגשים הקרוב: "אלו קבוצות שאנחנו לא רגילים לשחק מולן מדי שבוע בליגה הישראלית, אלו קבוצות שאין לעשות נגדן טעויות. במשחק נגדם בבלומפילד (3-3) בתחילת העונה עשינו שלוש טעויות וספגנו שלושה שערים בחצי השעה הראשונה אז ביום חמישי נגיע בתקווה לא לטעות כי נגדם אסור".

המגן הצרפתי של מכבי, רמי מארבאל הוסיף ואמר: "אני מאוד שמח לשחק בשביל מכבי, זה טוב מאוד בשבילי שאנחנו משחקים באירופה ליג, אני מקווה לשחק גם נגד באזל וכמובן לנצח".

צפו בסרטון המלא של התגובות לאחר המשחק בשבת ולקראת באזל: 

http://www.youtube.com/watch?v=u8icP5e5OhM