ניצחון שני במחנה האימונים לצהובים לאחר ניצחון 0:4 על דיוסגיורי ההונגרית. מיכה שכבש צמד ובישול: "עובדים קשה וגם נהנים"

מכבי תל אביב יכולה לסמן וי נוסף על משחק האימון השני של הקבוצה במחנה האימון באוסטריה. הקבוצה של סלאבישה יוקאנוביץ' גברה 0:4 על קבוצת דיוסגיורי ההונגרית משערים של מיכה (צמד), בן חיים ואיגיבור. הצהובים ימשיכו את מחנה האימונים כאשר ביום שלישי ייערך המשחק האחרון למחנה, כאשר מכבי תפגוש את אנז'י מחצ'קאלה הרוסית למשחק שיהווה את אקורד הסיום למחנה.

https://www.youtube.com/watch?v=QbVDP1jYbWI

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

מה קורה במחנה? דיווחים יומיומים, תקצירים ממשחקי אימון, תמונות וראיונות כאן באתר הרשמי.

עוד באתר:

בן חיים כינור, איגיבור בתוף ומיכה בחצוצרה: תקציר הניצחון על דיוסגיורי 

בעונה הקרובה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

המאמן סלאבישה יוקאנוביץ' סיכם את המשחק ואמר: "אני מרוצה מהיכולת שלנו כאן ב-4.5 הימים כאן באוסטריה. שבעה אימונים ושני משחקים. אני לא מצפה שנהיה רעננים בשלב הזה. אני מרוצה כי הקבוצה השחקנים מתחילים להבין מה הדרישות הטקטיות במהלך המשחק ובמיוחד ללא כדור ואני מאמין שעשינו התקדמות".

אחד מכוכבי המשחק היה ללא ספק דור מיכה שסיים משחק נהדר עם צמד ובישול, ובחר להתייחס למשחק של הקבוצה כולה: "משחק טוב של כולנו. בתקופה זו של העונה זה לצבור כמה שיותר דקות משחק, להכנס לכושר ולתרגל דברים שאנחנו רוצים לראות במהשך העונה. ראינו הרבה דברים טובים היום במשחק".

MICHA

מיכה סיכם את הימים שעברו במחנה האימונים עד כה ואמר:"אנחנו מתחילים להתחבר. המאמן חדש והוא רוצה דברים חדשים ושיטה חדשה. יש פה סגל שרץ הרבה שנים וזה מה שנשאר, להתחבר למאמן. עד כה המחנה טוב מכל הבחינות. חברתית ומקצועית, גם נהנים וגם עובדים קשה ורואים את התוצאות". 

SLAVISA