נבחרת ישראל ושמונה נציגים ממכבי תל אביב יטוסו היום (ו') לעבר קארדיף, ווילס. אלי דסה שרשם משחק בכורה במדים הלאומיים: "חלום של כל ילד"

כשלא פחות משמונה שחקנים מעטרים את הסגל של אלי גוטמן, עשתה הנבחרת צעד חשוב ונוסף בקמפיין מוקדמות יורו 2016 כאשר ניצחה 0:4 את נבחרת אנדורה באיצטדיון 'סמי עופר' משערים של זהבי, ביטון, חמד ודאבור.הנבחרת תעשה דרך היום (ו') את דרכה אל עיר הבירה של ווילס, קארדיף שם תתמודד ביום ראשון מול הנבחרת המקומית. 

עוד באתר

זהבי ובן חיים מסתכלים קדימה

חמשת השערים היפים של אוגוסט

 אלי דסה ששותף בניצחון אמש סיפר על הניצחון בבכורה שלו במדים הלאומיים, על האתגר הבא וגם על שיתוף הפעולה עם שחקני מכבי:"אני שמח על הבכורה בנבחרת. חשוב היה לא למעוד במשחק ולקחת את הנקודות. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה לווילס. באנו בגישה כאילו המשחק נגד אנדורה הוא המשחק נגד ווילס. לא היינו שאננים וראו את זה. מחכה לנו משחק קשה מאוד, בטח כשזה משחק חשוב עבורם".

על התיאום עם חבריו החדשים

"הרבה יותר קל כשהתיאום יותר פשוט, לא הייתה הרבה עבודה היום, אבל אין ספק שיותר נוח לשחק ליד שחקנים שאתה מכיר".

על הבכורה במדים הלאומיים והחוויה החדשה בצהוב

"חלום של כל ילד לערוך את ההופעה בנבחרת. אני שמח שפתחתי ברגל ימין, מקווה להמשיך את היכולת. כשאתה שם לעצמך מטרות הזמן לא משנה. עכשיו אני אציב מטרות חדשות. בקבוצה תחרותית כמו מכבי אין יותר מדי זמן. היריבות היא הרבה יותר חזקה, יש שינוי לטובה מבחינתי מבחינת ההגנה, זה הדבר הראשון שהמאמן (יוקאנוביץ') אמר לי, אני צריך לשפר גם את הצד ההתקפי שלשם זה הביאו אותי, אך אני מאמין שאמצא את האיזון"