אחרי ההפסד של מכבי תל אביב 'שחר' לפורטו 2:1 המאמן, זיו אריה, סיכם את היכולת של שחקניו שרשמו עד כה נקודה אחת מארבע משחקים.

"הרגשת של פספוס. גם במחצית השנייה שקצת הימרנו ורצנו עם 4-4-2 קדימה הם הגיעו לכמה הזדמנויות, אבל השתדלנו ורצינו לנצח ולהידבק למקום השני. למעט פורטו, לא היינו פחות טובים לא מדינמו קייב ולא מצ'לסי. הגיעו לנו הנקודות היום. יש לנו קצת בעיות החלק הקדמי אבל נטפל בזה".4Z6A6883

"אנחנו לומדים עם הזמן. מעלים ברמה באגרסיביות. אנחנו מאוד עייפים טוב שיש פגרה. אני חושב שאי אפשר לבוא בטענות לשחקנים הם עושים את המקסימים, עומדים בקצב, משחקים כדורגל. הפגרה חשובה. יהיה לנו זמן להתאמן קצת. אני מאוד מאמין באימונים וזה לא יצא לנו הרבה לאחרונה. נעשה הכל כדי להיראות טוב כדי שגם בליגה נשתפר".

כובש השער המצמק, תומר אלטמן, הוסיף:

"לא נפלנו מפורטו. זו תחושה של פספוס. התרגשתי מאוד שהכדור נכנס, גם לי היה חלום לכבוש במפעל הזה. אבל זה לא משנה ברגע שהפסדנו. אין ספק שהמפעל הזה תורם לכולנו ככדורגלנים. אנחנו צריכים לשחק כמו ששיחקנו עד עכשיו רק להיות יותר מרוכזים בדברים הקטנים. מקווים שאחרי הפגרה אנחנו נבוא עם כוחו מחודשים בתקווה לחזור לנצח".