פרי גיים

משחקה האחרון לעונת 2015/16 של קבוצת הנוער נערך הבוקר (ש') כשהצהובים אירחו את בני AQ7A5979יהודה במחזור האחרון. זיו אריה עלה עם הרכב דומה לזה ששיחק במחזור הקודם נגד ראשון לציון, מלבד משה פלג שהועלה מנערים א' ורשם בכורה בהרכב.

עוד לפני המשחק נפרדו בקבוצת הנוער משנתון 96 שסיימו את תפקידם במחלקת הנוער כשאליאל פרץ, עידן יוגב, גיא אביב ושקד אזולאי קיבלו פרחים מהקבוצה.

מחצית ראשונה

בדקה ה-13 מהלך יפה של מכבי התחיל עם צ'יפ יפה של תומר אלטמן לכיוון הרחבה שם היה עדן קארצב, אך הכדור לא התלבש לקשר שבעט חלש לידי השוער. הצהובים המשיכו עם הלחץ שהשתלם להם בדקה ה-21. אור דסה הוביל כדור ונתן מסירה חכמה לעדן קארצב שהפעם בעט עם כל הלב, כל הדרך לרשת. 0:1 למכבי.AQ7A5961

הצהובים המשיכו את הלחץ על חולית ההגנה שהוביל לשער נוסף. אור דסה ששיחק נהדר חטף כדור בדקה ה-29 והוביל את הכדור לאילון אלמוג. החלוץ דהר עם הכדור, בעט חזק עם הפאלש והכניע את השוער. 0:2 למכבי.

עוד לפני הירידה לחדרי ההלבשה שי גולן, תומר אלטמן ואילון אלמוג יכלו לכבוש את השלישי, אבל הכדור שלהם לא מצא את הרשת.

מחצית שנייה

זיו אריה ביצע שני חילופים עם תחילת החצי השני כשהכניס את מחמוד עוויסאת ורן ואתורי במקומם של נAQ7A6090דב עמרן ואילון אלמוג. הצהובים פתחו נהדר את החצי השני וכבר לאחר חמש דקות מתחילת החצי השני אור דסה הגיע למצב אחד על אחד עם השוער, בעט חזק וסיים עם הכדור ברשת. 0:3 למכבי.  בהמשך שיתף אריה גם את ירין שרעבי שנכנס במקומו של עדן קארצב וכן את מחמוד עוויסאת, עומרי הרמתי ותומאס פרינס.

לאחר השער הצהובים הורידו את הרגל מהגז ושי קונסטנטין צימק את התוצאה ל-1:3, שגם הייתה תוצאת הסיום.