פרי גיים

המחזור ה-28 בליגת 'טוטו' לנוער זימן את הדרבי התל אביב שהפעם נערך ברמלה. לאחר ההפסד בדקה ה-90 בעקבות החלטה 4Z6A8613מעוררת מחלוקת, החניכים של זיו אריה קיוו לתקן את הרושם מהפעם הקודמת, שלושה מחזורים לסיום הליגה. הצהובים חסרו במשחק את אליאל פרץ (בוגרים) וחביב אוחיון (פציעה)

מחצית ראשונה

הדרבי התל אביבי הגיע לליגת טוטו לנוער והפעם הצהובים היו אלו שאירחו את המשחק באיצטדיון ברמלה. המשחק החל בצורה שקולה, כאשר בדקה התשיעית מכבי חיברה התקפה נהדרת. עדן קארצב הכניס כדור אלכסוני חכם לגיא אביב שהטעה פעם אחת, אך ההרמה שלו נחסמה לקרן. מכבי המשיכה את הלחץ כשקניקובסקי, דסה ואלמוג מנסים לטווח מחוץ לרחבה.

השער הראשון הושג מעט אחרי ניסיונות הבעיטה של הצהובים. בדקה ה-19 קארצב הוכשל ברחבה לאחר חילופי מסירות והשופט 4Z6A8664שרק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים. תומר אלטמן ניגש לנקודה הלבנה ודייק בבעיטה. מכבי ביתרון מוצדק 0:1. בדקה ה-33 הפועל בעטה בפעם הראשונה לשער בבעיטה אדירה של איברהים ספורי שדייק אל בין החיבורים של חן עוזרי, שלא יכל להושיע. 1:1 בדרבי.

השיוויון לא החזיק זמן רב. אילון אלמוג ניצל איבוד כדור במרכז מגרש כדי לבעוט מטווח של כ-25 מטרים תוך כדי שהוא מנצל מיקום לא טוב של שוערה של הפועל. 1:2 למכבי. המשחק קיבל קצב טוב מאוד אך האורחים הצליחו להשוות בשנית שלוש דקות לפני המחצית.. כדור קרן של האדומים יצר ערבוביה ברחבה שאותה ניצל רז יצחק כדי להשוות מקרוב. 2:2 במחצית מהנה והתקפית.

מחצית שנייה4Z6A8891

שני הצדדים חידשו את המשחק בדיוק עם אותו הרכב שפתח אותו. המשחק נפתח בצורה מנומנמת יותר מקודמתה, אך גם בזו נכבש שער לאחר כ-20 דקות. האורחים ניצלו איבוד כדור של מכבי במרכז המגרש כדי לכבוש את השער השלישי שלהם במשחק מרגליו של עדן הרשקוביץ'.

אריה ניסה לאושש את השורות עם חילוף כפול כאשר הכניס את עומרי הרמתי וירין שרעבי למשחק במקומם של אור דסה ותומר אלטמן.

הצהובים ניסו לחפש את שער השיווין, אך ללא הועיל. גם מחמוד עוויסאת ועמית רוזנבוים שנכנסו לקראת סיום המשחק לא הצליחו להושיע ומכבי 'שחר' סיימה בהפסד 2:3 את המשחק.