איצטדיון: הי"א באשדוד (7,500 מקומות ישיבה)

מאמן: רוני אוואט

לא רבים מכירים את מאמנה הטרי יחסית של מ.ס. אשדוד, אשר תפס את מושכות האימון של הקבוצה הבוגרת בעונה שעברה, לאחר פיטוריו של אייל לחמן. אוואט, שהקריירה שלו ככדורגלן נגדעה בגיל צעיר בעקבות פציעה, הוא יליד העיר אשדוד וגם את קריירת האימון שלו החל בעיר, בעירוני אשדוד. את הצ'אנס הגדול שלו קיבל המאמן בקבוצת הנוער של מ.ס. אשדוד, אותה הוביל לזכייה היסטורית בגביע המדינה לנוער.

אם אוואט הצעיר ירצה הכוונה ועזרה, הוא יוכל לקבל אותה מגילי לנדאו, אשר חתם במועדון כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער, ומסייע גם בקבוצה הבוגרת. MTA__1340096627_Niva_Scarff

אקסים ומכרים – מ.ס. אשדוד מציגה סגל צעיר וכשרוני, אך עם פנים מוכרות וותיקות שיקבלו את פניהם של שחקניו של שוטא ארבלדזה בדמותו של ניבאלדו. השחקן הברזילאי שרשם קדנציה בצהוב בין השנים 2010-2012, יפגוש שוב את מכבי לאחר שנים רבות. גם בן בן יאיר שגדל במחלקת הנוער של מכבי ושיחק מספר פעמים בבוגרים יפגוש את המועדון בו גדל.

טרום עונה: קבוצת הנמל שיחקה 3 משחקים בגביע הטוטו והרשימה לא מעט. הקבוצה של אוואט פתחה עם ניצחון "ביתי" (נערך בראשל"צ) על בית"ר בתוצאה 1:3, סיימה בשיוויון 2:2 עם הפועל אשקלון ורשמה ניצחון מרשים נגד האלופה הפועל באר שבע ב'טרנר'. למרות התוצאות הטובות במפעל השלישי בחשיבותו, המשחק הראשון של אשדוד בחזרה לליגת העל הסתיים בהפסד חוץ לעירוני קריית שמונה.

זכוכית מגדלת: צעירי אשדוד

הקבוצה של רוני אוואט מציגה חוד קדמי תוסס וצעיר, שכולל שחקנים שגדלו במחלקת הנוער המוכשרת של אשדוד. על המקהלה הצעירה מנצח מיכאל אוחנה, הכישרון בן ה-20 של מ.ס. אשדוד. אליו מצטרפים גם שחקני הנבחרות הצעירות אור אינברום, דין דוד, גדי קינדה, ניב זריהן וצעירים מוכשרים נוספים שינסו להוביל את הקבוצה לעונה מוצלחת יותר מזו שרובם חוו לפני שנתיים.