פרי גיים
אחרי שני משחקי חוץ, השחקנים של גיא צרפתי חזרו לאיצטדיון הביתי ברמלה בתקווה לשוב גם אל מסלול הניצחונות ופגשו את הפועל ראשון לציון 'יהודה' למשחק במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל לנוער. אילון אלמוג ופרינס תומאס שבו להרכב הפותח של מכבי, כאשר עמית רוזנבוים שהחלים מפציעה נכלל בסגל ופתח על הספסל. מהעבר השני, היריבה מעיר היין הגיעה כשערב המחזור היא מדורגת במקום ה-11.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח תחת גשם באיצטדיון ברמלה. כבר בדקה ה-7 האורחים מראשון לציון עלו ליתרון. עמית מלכה חטף כדור בחלק המגרש של מכבי, החליף מסירות עם גל אסולין ושלח כדור שטוח לפינה הרחוקה ולרשת. הצהובים לא נבהלו מהפיגור ובדקה ה-18 חזרו למשחק. התקפה מהירה של מכבי הסתיימה עם כדור שההגנה האורחת לא הצליחה להרחיק טוב, דור גלילי היה חד ומ-12 מטרים ירה כדור נהדר למשקוף ופנימה. המשחק המשיך להתנהל בשליטה של המארחים, שבדקה ה-32 השלימו מהפך. גלילי נשלח באגף ימין, העביר כדור רוחב חד ואילון אלמוג המשיך עם בעיטה חזקה לרשת.

5 דקות לאחר מכן אסולין האורח כמעט איזן, אך החמיץ באחד על אחד מול עוזרי, שיצא טוב. בדקה ה-41 זמיר שלח את דסה באגף ימין, הקיצוני המשיך עם בעיטה מזווית אלכסונית אבל השוער הדף לקרן. רגע לפני ההפסקה, היריבה שוב הגיעה למצב קורץ, אך אסולין שוב פיספס את המסגרת באחד על אחד מול עוזרי. 

מחצית שנייה
בדקה ה-48 מכבי קיבלה כדור חופשי כ-20 מטרים מהשער. איילון אלמוג סובב, אבל השוער חנין קלט את הכדור. בדקה ה-68 הכתומים מראשל"צ כבר ראו את השיוויון מגיע אבל הצלה גדולה של רון גבאי מקו השער מנעה ממלכה להשלים צמד. 17 דקות לסיום ביצע צרפתי חילוף ראשון כשמחמוד עוויסאת החליף את גלילי. 14 דקות לסיום האורחים קיבלו כדור עונשין מ-11 מטרים. מלכה לקח את הבעיטה, עוזרי זינק מצוין ימינה והדף את הפנדל. עדיין 1:2 למכבי. צרפתי המשיך להשתמש בספסל שלו והכניס את נתנאל פרץ במקומו של זמיר ואת עמית שפירא במקום אור דסה. 3 דקות לסיום הצלה נוספת של עוזרי מנעה מהיריבה שיוויון, הפעם לאחר בעיטה של אסולין. מכבי הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום. 1:2 לשחקנים של צרפתי בסיום.