פרי גיים
אחרי ההדחה מגביע המדינה, השחקנים של גיא צרפתי חזרו לליגת העל לנוער ואירחו את בני יהודה לדרבי תל אביבי קטן במסגרת המחזור ה-18. המאמן גיא צרפתי בחר לערוך מספר שינויים בהרכב הפותח, כאשר השוער דניאל פרץ, עמית רוזנבוים, פלג משה, עדן קארצב ונתנאל פרץ הוצבו ב-11. מהעבר השני, היריבה הגיעה כשהיא מדורגת במקום ה-13 בטבלה.

מחצית ראשונה
הצהובים פתחו טוב את המשחק ובדקה ה-12 הגיעו להזדמנות ראשונה. דסה נשלח באגף ימין והעביר לנתנאל פרץ, שבעט מ-14 מטרים, אך הכדור שלו נבלם בשחקן הגנה. 3 דקות עברו ואילון אלמוג ניסה את כוחו עם בעיטה מ-18 מטרים שנעצרה אצל השוער. בדקה ה-19 היריבה רשמה איום ראשון עם בעיטה של גאריה שנהדפה לקרן על ידי השוער דניאל פרץ. בדקה ה-24 אור דסה ייצר בעיטה נהדרת לעבר החיבורים, אבל התעופפות של השוער יובל שדה מנעה שער ראשון ממכבי.

הצהובים המשיכו להגיע למצבים טובים, בדקה ה-29 גלילי הגביה כדור אל הראש של אלמוג, שנגח ממצב קורץ אבל השוער שוב היה במקום והדף. 3 דקות עברו ומכבי כבר השיגה את השער. עדן קארצב הרים כדור חופשי חד לרחבה, פאדי נג'אר הסתנן ונגח חזק לרשת של הכתומים.

מחצית שנייה
בדקה ה-52 בני יהודה חזרה למשחק לאחר שקיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים. דניאל אביטל הצליח למצוא את הרשת מהנקודה הלבנה ואיזן. גיא צרפתי החליט לרענן את השורות והכניס את מחמוד עוויסאת במקום אילון אלמוג. המומנטום של הזהובים נמשך ובדקה ה-60 הושלם מהפך, כאשר גאריה קיבל את הכדור מעבר לקו ההגנה וגילגל פנימה את השני. צרפתי הכניס את פרינס תומאס וניל גולדנברג, כאשר בדקות הבאות הצהובים ניסו לאזן, אך היריבה עמדה בלחץ. בדקה ה-90 מכבי איבדה את עמית רוזנבוים, שספג כרטיס אדום ועד לסיום נשמרה התוצאה.