מכבי תל אביב 'שחר' השיגה אמש (שבת) ניצחון יוקרתי במיוחד במסגרת ליגת העל לנוער. השחקנים של גיא צרפתי גברו 2:3 על הפועל תל אביב בדרבי שנערך במגרש הביתי של היריבה בוולפסון והמאמן התייחס להופעה של שחקניו, שהצליחו לצאת מפיגור מוקדם.

"אני חושב שמבחינת כדורגל זה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה", אמר צרפתי, "להגיע לוולפסון, להיקלע לפיגור מוקדם ולא להתרגש מהמשחק, להגיע למצבים ולייצר קומבינציות יפות של כדורגל זה מרשים. ראיתי את השחקנים שביצעו ההוראות גם
מבחינת המשחק וגם מבחינת אגרסיביות. הם הבינו מה זה לנצח דרבי עבור מכבי ת"א. לפני המשחק אמרתי להם שאנחנו לא חוזרים הביתה בלי 3 נקודות. אני שמח שזה בא עם יכולת טובה, חבל לי בסוף שקצת חוסר פרגון בהתקפה לא גרם לזה להיגמר ב-4 או 5 שערים".

כנשאל האם הוא מרגיש שהקבוצה מתקדמת מבחינת הטמעת הסגנון הוסיף: "השנה אנחנו משחקים בצורה שיטתית, לפעמים יותר, לפעמים פחות. אני שמח שדווקא בשלב כזה של השנה, מול יריב קשה ודרבי, זה בא לידי ביטוי והעליונות שלנו היתה מורגשת במגרש".

צרפתי היה חלק מהמשלחת של מחלקת הנוער שיצאה לברגמו באיטליה, שם ביקרה במחלקת הנוער של אטאלנטה. המאמן סיפר על החוויה: "אני שמח שמכבי ת"א הוציאה אותי ועוד 3 מאמנים להשתלם באיטליה. למדנו שם הרבה דברים, חווינו מועדון אחר. ראיתי את קבוצת הנוער שלהם, איך הם מתאמנים ומה הם עושים. אפשר להגיד ששם יש מסורת ויציבות של שנים, אבל אני חושב שאיך שעובדים אצלנו זה בשיטה הכי מודרנית שיש. הם מאוד התלהבו מהחומר שהצגנו להם ואיך שאנחנו עובדים בישראל. הם גם ביקשו באמצע השבוע שנעביר אימון לילדים שלהם. הקשר בינינו היה מאוד יפה וזה משמח".