סטיב מקלארן הצטרף לצוות האימון של מכבי תל אביב אחרי שמנג'ר נבחרת אנגליה לשעבר (56) מונה כיועץ לצוות האימון במועדון.

מקלארן, שהיה מנג'ר נבחרת אנגליה בקמפיין  מוקדמות יורו 2008, חובר לג'ורדי קרויף, ששיחק תחתיו במדי מנצ'סטר יונייטד כאשר מקלארן שימש כעוזרו של אלכס פרגוסון בין השנים 1999-2001. 

הבעלים של מכבי תל אביב, מיץ' גולדהאר, אמר לאתר  הרשמי: "לסטיב מקלארן יש ידע רב וניסיון עתיר ברמות הכי גבוהות בכדורגל האירופי. אנו שמחים לצרף אישיות ברמה הזאת ואנו בטוחים כי הוא יכול לתרום לצוות האימון ולשחקנים במכבי תל אביב".

מקלארן, שצפה בניצחון מכבי תל אביב על הפועל רעננה בגביע הטוטו ונכח במשחק פתיחת העונה נגד בית"ר ירושלים בנתניה, הוסיף: "זה תענוג להתחיל לעבוד עם ג'ורדי בתפקידו החדש כמאמן מכבי ת"א לאחר ששימש כמנהל המקצועי של המועדון. אני מכיר אותו עוד מהימים שלנו ביחד במנצ'סטר יונייטד ושמרנו על קשר בשנתיים האחרונות. יש לי כבוד רב למועדון כה גדול בישראל המוכר בכל אירופה ואני מתכוון לסייע לג'ורדי ולשחקנים להצליח העונה עבור האוהדים".

לפני שמונה כמנג'ר נבחרת אנגליה, זכה בגביע הליגה האנגלי עם מידלסבורו ב-2004 ולאחר הקמפיין שלו במדי אנגליה בו סיים בתיקו 0-0 עם ישראל באצטדיון רמת גן לפני שניצח 0-3 במשחק הגומלין בוומבלי, מקלארן, עבר להולנד כמאמן טוונטה. בעונתו הראשונה מקלארן הוביל את טוונטה למקום השני בליגה ולגמר הגביע ההולנדי. בעונתו השנייה מקלארן הוליך את טוונטה אנסחדה ב-2010 לאליפות הראשונה בתולדות המועדון.

לאחר שאימן את וולפסבורג הגרמנית, נוטינגהאם פורסט חזר מקלארן לדרבי קאונטי בה עשה את צעדיו הראשונים כמאמן לפני שמונה כמאמן ניוקאסל יונייטד. אך לאחר תקופה לא קלה בסנט' ג'יימס, חזר מקלארן שוב לדרבי קאונטי/