קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב וארגון 'ספיישל אולימפיקס ישראל', ממשיכים את שיתוף הפעולה על מנת לקדם שינוי בעמדת הקהל כלפי אנשים עם לקות שכלית, וזאת באמצעות העיסוק בספורט בכלל ובספורט תחרותי בפרט.

על ידי המשך השותפות עם ארגון 'ספיישל אולימפיקס ישראל', מצטרפת מכבי תל אביב אל מועדוני כדורגל בינלאומיים מובילים כמו אייאקס אמסטרדם, אינטר מילאן, טוטנהאם הוטספר וסלטיק. במסגרת שיתוף הפעולה, תשמש מכבי ת"א כשגרירה מובילה ב-'ספיישל אולימפיקס ישראל' ותקדם את העלאת המודעות בקרב הציבור הרחב כלפי אנשים עם לקות שכלית, וזאת באמצעות העיסוק בספורט, הנותן להם הזדמנות לממש את הפוטנציאל הגלום בהם תוך התפתחות גופנית, מנטאלית וחברתית.

לפני כל משחק ליגה ביתי של מכבי ת"א יעניק קפטן הקבוצה לאתלט של ׳ספיישל אולימפיקס׳ את מדליית הכבוד של הקרן המסמלת את הערך שנותנת מכבי ת"א לכל ספורטאי ואת החשיבות בהעלאת המודעות ליכולות של אנשים בעלי מוגבלות שכלית.

כמו כן, קרן המועדון מובילה פרוייקט בשם: ׳יחד כאחד׳, בו מתקיימים אימונים של מאמני מכבי תל אביב יחד עם האתלטים של ׳ספיישל אולימפיקס׳, במתחם האימונים בקריית שלום ובמרכזים אחרים של המועדון. שחקני מכבי ת"א ייקחו חלק באימונים כמדריכים אורחים וישתפו פעולה עם האתלטים במשחקים. בשנה שעברה נערכה תחרות בה השתתפו למעלה מ-140 כדורגלנים מכל רחבי הארץ כשהשנה תארח מכבי ת"א את הטורניר האולימפי פעם נוספת.

מנהל 'קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, ג'וש הליקמן, אמר: ”זה כבוד גדול לפתוח את העונה השנייה של תכנית ׳ספיישל אולימפיקס׳, כשבמקביל הגברנו את הקצב בנוגע לפעילויות עבור הקמפיין הקרוב. הענקת מדליית הכבוד, יחד עם אימוני 'יחד כאחד' ואירוח הטורניר השנתי השני של טורניר הכדורגל האולימפי, יסייעו בהמשך העלאת המודעות לבעלי המוגבלות השכלית״.

יושב ראש ׳ספיישל אולימפיקס ישראל׳, דניאל בנעים, הוסיף: 
״ברצוני להודות למועדון מכבי תל אביב על המשך שיתוף הפעולה עם ׳ספיישל אולימפיקס׳, להגשמת החלומות של הספורטאים שלנו עם מוגבלות שכלית. אני מקווה שספורטאים נוספים יצטרפו לתכניות של הארגון ואני בטוח כי התכניות שלנו
ימשיכו להתרחב ולהשפיע על הקהילה בכלל ועל קהילת ׳ספיישל אולימפיקס׳ בפרט”.

אודות ארגון 'ספיישל אולימפיקס ישראל':
'ספיישל אולימפיקס ישראל' הנו חלק מארגון 'ספיישל אולימפיקס העולמי' שנוסד בשנת 1968 על ידי משפ' קנדי בארה"ב. ארגון 'ספיישל אולימפיקס' (SO) נוסד מתוך אמונה כי אנשים עם לקות שכלית יכולים, בעזרת הנחיות נכונות ותמיכה, ליהנות ולהיטיב עם עצמם מהשתתפות בספורט יחידני וקבוצתי ללא קשר למוגבלותם ולמגבלותיהם.
בארגון בישראל פעילים למעלה מ-3,500 ספורטאים וספורטאיות העוסקים ב-16 ענפי ספורט. ברחבי העולם פעילים בארגון למעלה מ- 4.5 מיליון ספורטאים מ- 177 מדינות.

אודות קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב:
חזון הקרן הינו לחולל שינוי בחברה הישראלית על ידי תיעול האנרגיה החיובית של הכדורגל לפעילות מאומצת ליצירת שינוי חברתי. למכבי קהל אוהדים גדול ומחויב בכל רחבי הארץ. חזוננו להפוך כל אוהד ואוהד לשחקן פעיל ושגריר הקרן ובכך להעצים את ההשפעה.