אחרי פגרה בת 3 שבועות קבוצת הנוער של המועדון, מכבי ת"א 'שחר', חזרה היום (שבת) אל הדשא. הצהובים אירחו את הפועל רעננה למשחק במסגרת המחזור הרביעי של ליגת העל לנוער. למרות ששלטה במרבית שלבי המשחק מכבי נכנעה 1:0 בעקבות שער שהגיע בבעיטת פנדל.

שחקניו של גיא צרפתי הגיעו לאחר ניצחון במחזור הקודם כשבמאזנם 4 נקודות. מהעבר השני, היריבה התייצבה כמוליכת הטבלה עם 9 נקודות ומאזן מושלם של שלושה ניצחונות. 

המשחק נפתח בצורה די שקולה כאשר שתי הקבוצות מנסות ליזום. לאחר כרבע שעה של כדורגל מכבי הצליחה לקחת את השליטה במגדרש והיתה הקבוצה שהחזיקה יותר בכדור. אייל חן קיבל הזדמנות לכבוש שער לאחר שנשלח לעומק, ניסה לעבור את השוער אך לא מצא את המסגרת מזווית מעט קשה. בדקה ה-38 אילוג אלמוג כמעט כבש לאחר הרמה של אור דסה מאגף ימין, אבל השוער קלט את הנגיחה של החלוץ. דקה אחת בלבד עברה ורעננה קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים. נתנאל כהן ניצל את ההזדמנות וקבע יתרון 0:1 לאורחים במחצית.

מכבי החלה את המחצית השניה עם לחץ כבד על שערה של רעננה. בדקה ה-57 הצהובים גם היו קרובים להבקיע לאחר שהשוער הדף בעיטה של אלטמן ממצב קורץ, דסה הגיע אל הריבאונד אבל בעט לרשת החיצונית. הצהובים המשיכו לחפש שיוויון ובהמשך גם נגיחה של אלמוג ובעיטה של פאדי נג'אר, לאחר מהלך קבוצתי יפה סיכנו את השער, אך לא חדרו לרשת. 6 דקות לסיום נג'אר התרומם נהדר לכדור קרן אבל לרוע המזל נגח סנטימטרים מהעמוד. 0:1 לרעננה בסיום.

ההרכב הפותח של מכבי: דניאל פרץ, אלון שטרוזברג, עמית גלזר, פאדי נג'אר, תומר מכלוף, עדן קארצב, תומר אלטמן, נתנאל פרץ, אור דסה, אייל חן, אילון אלמוג