פרי גיים
מחזור 6 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ אירחה את הפועל תל אביב למשחק הדרבי הראשון לעונה באצטדיון טוטו רמלה. הצהובים הגיעו מהמקום ה-6 בטבלה לאחר ניצחון במחזור הקודם על סכנין, מנגד האדומים הגיעו למפגש עם שני הפסדים רצופים (מקום 11).

מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח עם ההרכב הבא: דניאל פרץ, רן ואתורי, עמית גלזר, פאדי נג׳אר, תומר מכלוף, עדן קארצב, מופלח שלאעטה, תומר אלטמן, אדיר חרדון, תומס פרינס ואייל חן.

מעדשת המצלמה: צפו בניצחון הגדול בדרבי התל אביבי

מחצית ראשונה
המשחק נפתח מצוין לטובת הצהובים, כבר בדקה ה-2 פנדל לזכות הצהובים לאחר נגיעה ביד בתוך הרחבה של ההגנה האדומה. אלטמן ניגש לבעוט את הכדור והצליח להכניע את השוער. 0:1 למכבי! לאחר 3 דקות מצב מסוכן לאורחים, בני טרדובסקי מצא עצמו חופשי ברחבה, החלוץ התקדם ודניאל פרץ היה במקום לעצור את הסכנה. בדקה ה-12 תומס פרינס חילץ כדור במרכז המגרש, מסר אל האגף שם הוא מצא את אייל חן, הקיצוני התקדם לכיוון המרכז ובעט למסגרת אך שוער היריבה קלט את הכדור. בדקה ה-21 מכבי כמעט ומכפילה את התוצאה, אדיר חרדון מצא עצמו חופשי ברחבה במצב של אחד עח אחד עם השוער, החלוץ בעט למסגרת והשוער הדף לקרן. וזה השני! מאותה קרן הצהובים עולים ל- 0:2, לאחר הגבהה מצויינת ושתי נגיחות ברחבה, בלם הקבוצה פאדי נג׳אר נגח את הכדור לתוך הרשת. בדקה ה-29 האדומים במצב מסוכן, עובדיה אופק ניסה את מזלו מתוך הרחבה, הכדור פגש את המשקוף. דקה עברה והפועל מצליחה לצמק, בני טרידובסדקי נשאר מצא עצמו חופשי ברחבה, החלוץ בעט לפינה ופנימה. 1:2 למכבי. בדקה ה-38 חלוץ היריבה, טרידובסקי ניסה את מזלו מרחוק, פרץ קלט את הכדור. כך גם נשארה התוצאה במחצית.

מחצית שנייה
המחצית נפתחה במצב טוב של הצהובים, בדקה ה-50 אייל חן מסר לפרינס שהשתלט ובעט את הכדור מרחוק אך שוער היריבה קלט את הכדור. בדקה ה-58 מצב מסוכן ראשון במחצית השנייה, כדור חופשי מסוכן מצא את פרץ מוכן שאגרף את הכדור והרחיק את הסכנה.

 בדקה ה-65 האדומים כמעט משווים את התוצאה, כדור קרן הורחק לרגליו של עופר עובדיה שבעט מרחוק למשקוף והחוצה. הדקות חולפות והמשחק ממשיך להתנהל במרכז המגרש ששתי הקבוצות לא מסכנות יותר מדי את השער. בדקה ה-73 כדור קרן של תומר אלטמן מצא את עומר ברמי שנכנס כמחליף, הקיצוני בעט סמוך לקורה. בדקה ה-77 שוער הצהובים, דניאל פרץ עוצר מצב מסוכן שהחל באגף הימני. בדקה ה-82 אילון אלמוג שנכנס כמחליף השתלט על כדור מסף הרחבה, החולוץ הצליח להתנער מהמגן ובעט לשער אך הכדור חלף סמוך לקורה. בדקה ה-89 עומר ברמי השתלט על כדור מסף הרחבה, הקיצוני בעט למסגרץ אך השוער קלט את הכדור בידיו. בדקה ה-92 הצהובים בהתקפה מתפרצת כמעט והגדילו את התוצאה, תומס פרינס היה זה שסיכן את השער אך הכדור יצא החוצה. בדקה ה-94 מכבי סיימו את העבודה. לאחר התקפה מתפרצת נוספת נתנאל פרץ שנכנס כמחליף נשאר חופשי מול השוער, הוא לא התבלבל ובעט טיל לתוך הרשת, 1:3 למכבי גם בסיום.