לא רק כדורגל, כדורסל או כדוריד. מהיום למכבי תל אביב יש ייצוג גם בספורט אלקטרוני. מועדון הכדורגל מכבי ת"א מצטרף למועדונים הגדולים בעולם וגאה להיות הראשון בארץ להודיע על החתמתם של צמד האחים אור ודור אליגולא, שישמשו כשחקני ה-FIFA שלנו וייצגו את הקבוצה בטורנירים השונים ברחבי הארץ והעולם.

עוד באתר:

האחים אליגולא נחשבים לשניים מהשחקנים המוכשרים בתחומם בישראל וזכו בטורניר האחרון שהוגדר כאליפות ישראל בגיימינג. הם אותרו על ידי מכבי בשנה שעברה, כשניצחו כזוג את טורניר האוהדים שנערך בחנות המועדון הרשמית ברחוב דיזינגוף בתל אביב. לאחר שהבטיחו את התואר הם אף התייצבו למשחק ראווה מול שחקני הקבוצה הבוגרת, אייל גולסה ודור מיכה, שהסתיים, כצפוי, בניצחונם של הראשונים.

לאחר החתימה סיפרו האחים: "מגיל 5 אנחנו אוהדי מכבי ומגיעים למשחקים. כל ילד חולם ללבוש את החולצה של הקבוצה, אמנם לא גדלנו להיות שחקנים כדורגל, אבל הגענו בדרך אחרת ומבחינתנו זה חלום שמתגשם. נשמח לייצג את המועדון בכל דרך. הרבה קבוצות בעולם נוטות ללכת לכיוון הספורט האלקטורני ולהחתים שחקנים שייצגו אותן. אני שמח שמכבי, כמועדון ששואף לאותם גבהים, הצטרף לכך כמוביל דרך בכדורגל הישראלי".

בין המועדונים בעולם שכבר החתימו שחקני FIFA אפשר למצוא בין השאר את פאריס סן ז'רמן, אייאקס, מנצ'סטר סיטי ועוד. כעת כאמור גם מכבי מיישרת קו ואת ביצועיהם של האחים אליגולא תוכלו לראות בקרוב באתר ובאפליקציה של המועדון ובפרקים של תוכנית הרשת 'חדר הלבשה'.