מכבי חיפה ׳שמואל׳מכבי תל אביב ׳שחר׳ 0:3
קבוצת הנוער של המועדון נכנעה ליריבה מהכרמל במסגרת המחזור ה-7 בליגת העל לנוער. ההפסד מותיר את הקבוצה במקום ה-7 בליגה, מרחק 8 נק׳ מהמקום הראשון. הצהובים יוצאים לפגרה ויחזרו לפעילות בעוד שלושה שבועות כשיארחו את אשדוד. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

בני סכניןמכבי תל אביב ׳עודד׳ 4:0
המומנטום החיובי של קבוצת נערים א׳ ממשיך. הפעם החניכים של אליעזר בן אהרון הביסו את בני סכנין במשחק חוץ (מחזור 7). הצהובים ממשיכים לבסס את מעמדם במקום הראשון בטבלה כשהם עדיין מושלמים. כובשי השערים היו: רווה אסייג (צמד), גיל בן שלוש ודוד דגו. מאמן הקבוצה, בן אהרון תיאר: ״מגרש קשה, קטן מאוד. הניצחון הושג ממוכנות לצורה שבא סכנין שיחקה וביצוע טוב של השחקנים. עשינו התאמות וזה עבד, הבקענו שערים קבוצתיים ואיכותים בהחלט ברמה גבוה של ביצוע. ממשכים ליעד הבא״.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳הפועל ראשון לציון ׳יורם׳ 2:2
קבוצת נערים ב׳ של המועדון התחלקה בנקודות עם הקבוצה מראשל״צ במסגרת המחזור ה-8. הצהובים הובילו כבר בשני שערים, אך הכתומים הצליחו להשוות את התוצאה. הכובשים בצהוב: נהוראי ביטון ואור רויזמן. מאמן הקבוצה ריימונד אוטוולד ניתח את המשחק: ״המשחק החל בצורה מאוד מפוקסת וטובה בהקשר לדברים עליהם עבדנו השבוע באימונים. לאחר 5 דקות כבר היינו אמורים לעלות ליתרון לאחר מצב מצוין, אך לא השכלנו לכבוש. על שחקני ההתקפה להבין כי חשיבות הבקעת השערים היא במידה שווה לעבודת ההגנה ומניעת שערים. הבקענו את השער הראשון והשני אבל לא הצלחנו להרוג את המשחק, הרבה מאוד מצבים אך לא מספיק שערים. טעות אחת הספיקה ליריבה כדי לחזור למשחק. טעויות אכן קורות במהלך משחק, אך הדבר החשוב הוא כיצד הקבוצה מגיבה לטעויות הללו. במשחק הנוכחי לא הבנו את הסכנה שבטעות. לאחר הטעות מספר שחקנים הראו תסכול בצורה לא נכונה, דווקא על השופט. הגיע הזמן שנלמד לכבד את צוות השיפוט ללא קשר להחלטותיהם. היריבה הצליחה להשוות מפנדל שטותי לרעתנו. תוצאת תיקו מאכזבת. כמאמן באקדמיה אני יודע שמדובר בתהליך של למידה מטעויות, אני מקווה שהשחקנים ילמדו מהר, הגיע הזמן שנדע שאנחנו מכבי ושאנחנו לא נותנים מתנות ליריב. נמשיך ללמוד ולהתקדם״.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳הפועל אשקלון 0:6
קבוצת נערים ג׳ דרום חזרה אל מסלול הניצחונות כשהביסה את הקבוצה מהדרום (מחזור 6). הצהובים כרגע ממוקמים במקום הראשון בטבלה כשהם עדיין ללא הפסד. השתתפו בחגיגה: אריאל בלסון, אלעד קפלן, איתי בן קימון, אוסקר גלוך, מור סימן טוב ואנר אושמנדי. מאמן הקבוצה אורי דוד סיפר: ״המחצית הראשונה היתה פחות טובה, שיחקנו בקצב לא מספיק מהיר והחמצנו מצבים טובים, במחצית השניה היינו כבר הרבה יותר טובים כשקצב המשחק היה מצוין, הדבר התבטא גם בשני שערים מרהיבים״.

הפועל פתח תקווה ׳שלומי וורצל׳מכבי תל אביב ׳אילן׳ 3:4
נערים ג׳ צפון ספגו את הפסד הבכורה שלהם במסגרת המחזור ה-6 של הליגה. ההפסד עדיין משאיר את הצהובים בצמרת הטבלה, מקום 4, במרחק 3 נק׳ מהמקום הראשון. כבשו לזכות מכבי: עומר סניור (צמד) ואביב פלס. מאמן הקבוצה, אסף הבר סיכם: ״אחרי תקופה ארוכה ששיחקנו טוב היום פישלנו במקצת, היינו לא מספיק אגרסיביים, פחות ממושמעים ולא מרוכזים. הובלנו פעמיים במחצית הראשונה ועדיין היריבה הצליחה להשוות ולרדת לחצי בשיוויון, בתחילת המחצית ספגנו פעמיים והצלחנו רק לצמק לקראת הסוף״.