מחזור 20 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ אירחה את בני סכנין במסגרת ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו מהמקום ה-2 בטבלה עם רצף של תשעה ניצחונות ב-11 המשחקים האחרונים, מנגד בני סכנין הגיעו למפגש מהמקום ה-12 בטבלה. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם מופלח שלאעטה, אייל חן וויליאם אגדה.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, עמית גלזר, אלון שטרוזברג, פאדי נג׳אר, יואב הופמייסטר, תמיר גלזר, תומר אלטמן, אילון אלמוג, מופלח שלאעטה, אייל חן וויליאם אגדה.

מחצית ראשונה
בדקה ה-4 של המשחק הצהובים כמעט ועולים ליתרון מוקדם, מוםלח שלאעטה קיבל כדור באגף הימני והרים כדור נהדר לרחבה, אייל חן נגח מקרוב למסגרת אך שוער היריבה הצליח להדוף את הכדור לקרן. בדקה ה-14 הגיע המצב הראשון לאורחים, חלוץ הקבוצה, אוסמה חלילה הגיע למצב בעיטה מקצה הרחבה, הבעיטה שלו הלכה החוצה.

דקה החלפה והפעם מכבי עם ההזדמנות, כדור רוחב בחצי גובה מצא את תומר אלטמן שמתוך הרחבה בעט במהאוויר למסגרת, אך שוב שוער היריבה, אודו אקבאן, מציל את האדומים מספיגה. בדקה ה-24 אילון אלמוג ניסה את מזלו מרחוק, הכדור הלך לכיוון המסגרת אך אקבאן היה במקום להדוף לקרן. דקה חלפה ושוב אלמוג עם נסיון בעיטה מרחוק, הפעם הכדור הלך מעל השער. הדקות חולפות והלחץ הצהוב ממשיך, בדקה ה-28 אלטמן בועט מ-20 מטרים, אקבאן קולט את הכדור ושומר על התוצאה מאופסת.

בדקה ה-38 זה נכנס! הצהובים יצאו למתפרצת, אייל חן קיבל כדור עומק מצוין באגף השמאלי, הקיצוני התקדם קדימה ובעט מקצה הרחבה לפינה הרחוקה, הכדור פגש את העמוד ונכנס פנימה. 0:1 למכבי. 4 דקות חלפו והשני כמעט ונכנס, שוב מתפרצת קטלנית של מכבי, ויליאם אגדה השתלט על כדור במרכז ורץ קדימה, החלוץ מסר רוחב אל אלמוג שבנגיעה בעט לשער אך אקבאן הציל שער ודאי והכדור הלך לקרן. התוצה נשארה בסיום המחצית 0:1 למכבי.

מחצית שנייה
המחצית השנייה החלה בהמשך ישיר למחצית הראשונה, הצהובים ממשיכים ללחוץ ולהכתיב את קצב המשחק. בדקה ה-63 כדור עומק נהדר הגיע אל שלאעטה שמקרוב הצליח לדחוק את הכדור לכיוון השער, אך אקבאן הצליח לעצור את הסכנה ולמנוע את השער השני של מכבי.

הדקות חולפות ומבכי ממשיכה להניע את הכדור בחופשיות, שתי הקבוצות לא מרבות להגיע למצבים מסוכנים. בדקה ה-74 מכבי מאיימת שוב על השער, כדור קרן של אלמוג מצא את ראשו של אגדה שנגח טוב למסגרת אך שוב השוער היה במקום לקלוט את הכדור. שתי דקות חלפו והפעם אלמוג היה עם המצב המסוכן. הוא נשלח בכדור עומק מצוין, החלוץ התקדם אל עבר השער ובעט למסגרת השער, אקבאן עצר את הכדור לקרן. בדקה ה-77 סכנין איימו על השער, קשר הקבוצה, ניסה את מזלו מרחוק, ההגנה הצהובה הייתה במקום לבלום את הכדור ולהרחיק את הכדור המסוכן.

בדקה ה-83 ומכבי כמעט מכפילה את התוצאה, אלטמן הכניס כדור חכם בתוך הרחבה אל אגדה, החלוץ בעט בעוצמה למסגרת אך שוב אקבאן הציל שער בטוח וההדיפה שלו יצאה לקרן. בדקה ה-90 אגדה הגיע אל כדור קשה וניסה להקפיץ מעל השוער, הכדור חלף סנטימטרים מהקורה. התוצאה בסיום 0:1 למכבי. הניצחון מעלה את הצהובים לראש טבלת ליגת העל לנוער.