פרי גיים

מכבי תל אביב מארחת את בני יהודה למשחק שינעל את הסיבוב הראשון של הפלייאוף העליון ואחרי שלא השיגו נקודה אחת בשלב הפלייאוף, שחקניו של ג'ורדי קרויף רוצים לרשום את הניצחון הראשון ונקודות חשובות במאבק על הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית.

אחרי ששיחקו עם חולצת 70 לישראל במשחק נגד בית"ר ירושלים שחקני הקבוצה עלו למשחק הבית עם החולצה הלבנה, שתהייה גם החולצה השלישית בעונה הבאה, ועליה סמל עמותת לוחמים לחיים שתומכת בהלומי קרב.

במסגרת שיתף הפעולה בין העמותה למועדון, יתרמו 10 ש"ח מכל רכישת חולצת 70 לישראל.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח באופן שקול אך לא הרבה מצבים כשהאירוע הבולט בדקות הראשונות היה הפציעה של הקשר הארגנטינאי, כריסטיאן באטוקיו, שפונה על אלונקה אל מחוץ לקווים ואת מקומו תפס חוסה רודריגז. 

ואלסקיס היה הראשון שניס האת כוחו בבעיטה חופשית מ-17 מטרים לידיים של ראייקוביץ'. מכבי מנגד מתקשה למצוא את הפרצה בהגנה של בני יהודה.

ככל שחלפו הדקות מכבי השתלטה על המשחק ואבי ריקן ועומר אצילי רשמו הזדמנויות כשזובאס הצליח למנוע שני שערים. דור פרץ בלט במרכז המגרש.

מחצית שניה

שתי הקבוצות עלו למחצית השנייה בלי שינויים בהרכבים. מכבי המשיכה לשלוט בכדור, אולם בני יהודה הייתה קרובה לכבוש ראשונה אחרי טעות של ראייקוביץ' בדקה ה-49.

בדקה ה-60 רשמה מכבי הזדמנות ראשונה במחצית השניה אחרי שריקן קיבל כדור עומק מצד ימין, העביר רוחב לקיארטנסון שמ-6 מטרים בעט מעל לשער. בדקה ה-61 נכנס דור מיכה למשחק על חשבונו של ארון שוינפלד. 

בדקה ה-62, עומר אצילי ניצל בעיטה חופשית מ-17 מטרים ודייק אל חיבורי הקורות ופנימה. 0:1 למכבי. שער שני לאצילי במשחק השני מאז ששב לשחק מהפציעה.

בדקה ה-68 בני יהודה נותרה ב-10 שחקנים אחרי שרועי גורדנה נכנס עם שתי רגליים קדימה בחוסה רודריגז, ולייבוביץ' הניף ישירות את הכרטיס האדום. 4 דקות מאוחר יותר, דור מיכה כבש את השני במשחק והראשון שלו, אחרי ניצול של טעות בהגנה של בני יהודה ובישול של ריקן. הקפטן לא התקשה לדחוק מקרוב פנימה 0:2 למכבי.

מכבי המשיכה ללחוץ וניסתה למצוא את השער השלישי אבל זובאס הצליח למנוע את ההזדמנויות של בלקמן וקיארטנסון. בסיום מכבי רשמה ניצחון ראשון בפלייאוף העליון ועלתה זמנית למקום השלישי.