קבוצת נערים א׳ של המועדון עשתה הישג ענק בניצחון על הפועל חיפה 1:3 במסגרת המחזור ה-25 בליגה. 5 מחזורים לסיום החניכים של אליעזר בן אהרון הבטיחו את תואר האליפות בעונה יוצאת מן הכלל. 25 משחקים מתוכם 21 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו והפסד ליגה בודד. הצהובים כבשו עד כה 84 שערים (הכי הרבה בליגה, ממוצע של 3.36 שערים למשחק) וספגו רק 20 שערים (הכי מעט בליגה).

מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, התייחס להשיג המשמעותי ותיאר את הדרך שהוא והקבוצה עברו: ״אליפות שכל כולה דרך ועבודת צוות. שקיבלנו את הקבוצה בתחילת השנה אחרי עונה בינונית של קבוצה מאוד מוכשרת, ידענו שהדרך לעונה טובה עוברת בעבודה קשה על אלמנטים חשובים כמו: קבוצתיות, פרגון ,עבודת צוות ושיפור הרגלי עבודה, זה מה שעשינו מהיום הראשון.יש לקבוצה צוות מצוין ואיכותי שהביא מהנסיון  והאישיות שלו כל יום לאימונים ולמשחקים. גם אני וגם השחקנים נהננו ולמדנו. 

בעונה עצמה השחקנים השתפרו מאימון לאימון וממשחק למשחק וזה מה שהביא לתוצאות שאנחנו רואים היום. להיות אלופים 5 מחזורים לסיום בליגת העל לנערים זה הישג שמראה כמה דרך הקבוצה עשתה ממקום שלישי בעונה שעברה לאליפות מוחצת ובלתי מעורערת. בנוסף 6 שחקנים שלנו הצילחו לעלות לאליפות אירופה והפכו להיות משמעותיים בנבחרת ישראל. למרות האליפות היפה אני באופן אישי מרגיש פספוס במשחקי הגביע.

זאת הפעם הראשונה שלי אחרי 5 שנים ברציפות בגמר שאני והקבוצה שלי לא שם, אז קיימת תחודשת החמצה. אשמח לומר לשחקנים שאני והצוות גאים מההתקדמות האדירה שלכם, גאים על זה שהשחקנים שלנו מוקפצים לנוער או לבוגרים (בעיקר אימונים) ומראים יכולת, הבנה ואיכות. היום המועדון שלנו זה המקום  הטוב ביותר לעבוד ולשחק, יש לנו תנאים שאין לקבוצות בוגרים ואני חייב להגיד שאני גאה ומאושר להיות חלק מפס היצור של שחקנים במכבי ת“א. העונה לא נגמרה ואנחנו רוצים לסיים אותה עם פער גדול יותר בכדי שיהיה מאוד קשה לשבור את השיא שלנו״.

משחקים מרכזיים מהעונה שלא ישכחו מזיכרון השחקנים:
מחזור 8 – ניצחון 1:2 על מכבי חיפה שהצעיד את הצהובים קדימה על פני יריבתם בפסגה.
מחזור 10 – 0:14 על הפועל חיפה. משחק איכותי ויעיל של הקבוצה שם אותה במסלול הנכון קדימה.
מחזור 24 – דווקא לאחר הפסד הבכורה בליגה, הצהובים חזרו עם 1:8 על הפועל ב״ש.
מחזור 25 – 1:3 על הפועל חיפה שמבטיח את תואר האליפות 5 מחזורים לסיום העונה.

הכובש המצטיין של הקבוצה עד כה הוא חלוץ הקבוצה, רווה אסייג שמוביל את טבלת כיבושי הליגה עם 21 שערים.