לאחר הגדלת הפער בשבוע שעבר ל-3 נקודות בפסגה, קבוצת הנוער של המועדון אירחה במגרשה הביתי ברמלה את הפועל רמת השרון במסגרת המחזור ה-26 הליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש במומנטום חיובי כשמאמן הקבוצה, גיא צרפתי, החזיר להרכב את פרינס תומס שחזר מהטירונות ואת פאדי נג׳אר שחזר לאחר צבירת 5 כרטיסים צהובים.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, נעם כהן, אלון שטרוזברג, פאדי נג'אר, יואב הופמייסטר עמית גלזר, תומר אלטמן, פרינס תומס מופלח שלאטה, אילון אלמוג, וויליאם אגדה.

מחצית ראשונה
המחצית הראשונה נפתחה בצורה שקולה. מזג האוויר הסגרירי והרטוב מעט השפיע על קצב המשחק. המצב הראשון היה שייך לצהובים, לאחר 10 דקות של כדורגל אילון אלמוג פרץ באגף השמאלי לכיוון הרחבה, החלוץ שחרר בעיטה שנעצרה אצל שוער היריבה, אדיר רפאל. לאחר 5 דקות הקבוצה מרמת השרון הגיעה למצב הראשון שלה, חלוץ היריבה, רון אשכנזי פרץ מהאגף הימני לכיוון המרכז ובעט לכיוון השער, הכדור חלף סמוך למשקוף השער.

בדקה ה-19 מכבי כמעט ועלתה ליתרון, אגדה השתלט על כדור בצד השמאלי של הרחבה, החלוץ העבירו למרכז, פרינס תומס ניסה לדחוק מקרוב אך רפאל קלט את הכדור המסוכן ומנע מכבי לעלות ליתרון. המצב המסוכן הבא הגיע מרגלי רמת השרון, בדקה ה-25 רון אשכנזי פרץ מהאגף הימני ובעט למסגרת, דניאל פרץ הדף את הכדור, הריבאונד הגיע אל טל דאון שבעט סמוך לקורה. הדקות חלפו והצהובים החלו להשתלט על המשחק, בדקה ה-28 הגיע הראשון, תומר אלטמן הכניס כדור עומק גאוני לאילון אלמוג שמזווית לא פשוטה הכניע את השוער. 0:1 למכבי. כעבור שתי דקות החניכים של גיא צרפתי הכפילו את התוצאה, פרינס תומס קיבל את הכדור במרכז המגרש ושלח כדור עומק מעל הגנת היריבה שהשאיר את אגדה חופשי מול השוער, החלוץ לא התבלבל וגלגל את הכדור פנימה, 0:2 למכבי.

בדקה ה-40 תומר אלטמן ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, הכדור הלך מעל המסגרת. הצהובים מציגים מחצית ראשונה טובה בה הם מחזיקים יותר בכדור ושולטים בקצב המשחק. רגע לפני הירידה למחצית מכבי כבשה בפעם השלישית, אלמוג פרץ מהאגף השמאלי לכיוון הרחבה, הוא חלף על פני המגן ובעט מדויק פנימה. אלמוג כובש את שערו השני במשחק שמוריד את הקבוצה ביתרון של 3 שערים למחצית.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה בהמשך ישיר למחצית הראשונה כשהצהובים המשיכו ללחוץ על הדוושה מה שהתבטא בשער נוסף. בדקה ה-47, אלמוג קיבל את הכדור במרכז ושחרר בעיטה מ-20 מטרים, רפאל הדף את הכדור המסוכן היישר אל רגליו של אגדה שבעט מקרוב פנימה, 0:4 למכבי.

בדקה ה-56, מכבי כמעט והבקיעו את החמישי, מופלח שלאעטה קיבל כדור באגף הימני, הקיצוני חתך לכיוון מרכז המגרש וחלף על פני 2 שחקני הגנה ושחרר כדור ימינה אל אלמוג שבעט למסגרת אך רפאל הדף את הכדור. 3 דקות חלפו והשער החמישי הגיע, אגדה השתלט על כדור ארוך ושלח את אלטמן מצד שמאל, הקשר הקפיץ באלגנטיות פנימה, 0:5 למכבי. תצוגת כדורגל נהדרת של החניכים של צרפת. התוצאה הגבוהה השפיעה על קצב המשחק שירד מעט ככל שהדקות חלפו, עדיין הצהובים הם אלה ששלטו בכדור. בדקה ה-70 רוי מן, השוער המחליף של הקבוצה (שוער נערים א׳) נכנס להפועת בכורה במדי קבוצת הנוער בבמקום דניאל פרץ שהציג משחק נהדר. בדקה ה-85 רמת השרון ניסתה לצמק את התוצאה, עמרי בן מוחה נשלח בכדור עומק שהשאיר אותו מול השוער אך הכדור חלף סמוך לקורה.

בדקה ה-88, קשר רמה״שׁ, יובל שדה קיבל את הכרטיס הצהוב השני מה שהותיר את הקבוצה ב-10 שחקנים עד לתום המשחק. התוצאה בסיום נשארה 0:5 למכבי במשחק מצוין.