מכבי ׳שחר׳ – הפועל ב״ש 2:4 (מחזור 24) 7.4.18

לקראת הרגעים המכריעים של העונה, מכבי ׳שחר׳ אירחה את הפועל ב״ש במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש במומנטום חיובי לאחר כיבוש רביעייה במחזור הקודם נגד אשדוד, מה שהעלה אותם למקום ה-1 בטבלה. מנגד באר שבע הגיעו למפגש מהמקום ה-7 בטבלה כשבמפגש הקודם החניכים של גיא צרפתי גברו על היריבה מהנגב 0:2.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, נעם כהן, אלון שטרוזברג, פאדי נג׳אר, יואב הופמייסטר, עמית גלזר, תומר אלטמן, פרינס תומס, מופלח שלאעטה, אילון אלמוג, וויליאם אגדה.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם הזדמנות לזכות הצהובים כבר בדקה ה-3. מגן הקבוצה, נעם כהן הכניס כדור לתומס פרינס שהיה בתוך הרחבה. הקשר בעט את הכדור למסגרת אך הכדור נבלם וההגנה של ב״ש הרחיקה את הסכנה. בדקה ה-8 מכבי ׳שחר׳ עלתה ראשונה על לוח התוצאות. יואב הופמייסטר החל במהלך עם כדור עומק מצוין אל עבר אילון אלמוג, החלוץ העביר כדור רוחב למרכז ותומר אלטמן היה במקום לגלגל את הכדור פנימה. 0:1 למכבי. לאחר 5 דקות הצהובים כבר עם השער השני. מופלח שלעאטה קיבל את הכדור באגף הימני, הקשר הרים כדור נהדר לרחבה, ויליאם אגדה היה במקום לנגוח מדויק לפינה הרחוקה. 0:2 למכבי.

בדקה ה-19 האדומים צימקו את התוצאה. איתמר שבירו העביר כדור למרכז מהאגף השמאלי, חלוץ הקבוצה, קינג קאוגנה, בעט בנגיעה פנימה. 1:2 למכבי. האירועים המשיכו להגיע ברמלה, בדקה ה-27 החניכים של גיא צרפתי עם השלישי, אילון אלמוג ניסה את מזלו מרחוק, שוער היריבה, עמית קרן, הדף את הכדור, אגדה היה במקום לנגוח את הריבאונד פנימה. 1:3 למכבי. כעבור 3 דקות היה מצב נוסף למכבי, אלון שטרוזברג מסר כדור עומק לאגדה שהעביר רוחב למרכז הרחבה, מופלח שלאעטה בעט למסגרת אך הכדור נבלם על ידי ההגנה. כעבור דקה אלמוג ניסה לסובב לחיבורי השער מקצה הרחבה, הכדור חלף סנטימטרים מהמשקוף.

בדקה ה-41 אגדה כמעט כובש את השלישי שלו, אלמוג קיבל את הכדור באגף והעביר רוחב לאגדה שהסתובב במקום ושחרר בעיטה למסגרת, עמית קרן הדף את הכדור. דקה חלפה והפעם אלמוג עם המצב, שלאעטה החל במתפרצת ושלח את אלמוג למצב של אחד על אחד עם השוער, אך הבעיטה שלו פגשה את הרשת החיצונית. רגע לפני הירידה למחצית הגיעה למצב המסוכן, כדור רוחב מהאגף השמאלי מצא את יונתן אליאס שנכנס כמחליף, החלוץ הסיט את הכדור אל עבר השער, הכדור נבלם על ידי ההגנה הצהובה.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה כשקצב המשחק ירד מעט. שתי הקבוצות הניעו את הכדור במרכז המגרש ולא הרבו להגיע למצבים ב10 הדקות הראשונות. בדקה ה-55 באר שבע הגיעה למב מסוכן, מספר נגיחות ברחבה הובילו לנגיחה אל עבר השער, דניאל פרץ קלט את הכדור.

פרץ הוציא את הקבוצה למתפרצת, הכדור הגיע בסופו של דבר אל שלאעטה שבעט מחוץ למסגרת. דקה חלפה ושוב האדומים עם ההזדמנות, איתמר שבירו הגיע למצב מסוכן, פרץ היה במקום להדוף את הכדור לקרן. בדקה ה-60 גאוגנה ניסה את מזלו מרחוק, הכדור חלף מעל השער. 15 דקות נוספות חלפו כשקצב המשחק ירד מעט, שתי הקבוצות לא מרבות לאיים על השער כשהצהובים שולטים בכדור מעט יותר. בדקה ה-75 הגיע השער הרביעי, אילון אלמוג קיבל את הכדור על סף הרחבה, החלוץ בעט כדור מדויק לפינה הרחוקה. 1:4 למכבי. החניכים של גיא צרפתי מציגים יכולת נהדרת על כר הדשא. הדקות חלפו ומכבי ׳שחר׳ המשיכה להניע את הכדור ולשלוט בקצב המשחק. רגע לפני השריקה הפועל ב״ש הצליחה לצמק את התוצאה ל2:4, אליאס פרץ לרחבה ובעט את הכדור פנימה. 2:4 למכבי גם בסיום.