לאחר הניצחון החשוב על באר שבע במחזור הקודם, קבוצת הנוער של המועדון יצאה למשחק חוץ נגד נועלת הטבלה, הפועל אשקלון במסגרת המחזור ה-25 הליגת העל לנוער. הצהובים מגיעים למפגש מהמקום ה-1 בטבלה כשהפר מהמקום ה-2 עומד על שתי נקודות. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, נאלץ לבצע שני שינויים בהרכב הקבוצה: יואב הופמייסטר תפס את עמדת הבלם במקום פאדי נג׳אר (מוצהב) ותומר מכלוף את עמדת המגן השמאלי. בנוסף נתנאל פרץ נכנס להרכב במקומו של פרינס תומס שנמצא בטירונות.

הפועל אשקלון – מכבי ׳שחר׳ ת״א 2:0

ההרכב המלא: דניאל פרץ, נעם כהן, אלון שטרוזברג, יואב הופמייסטר, תומר מכלוף, עמית גלזר, מופלח שלאעטה, תומר אלטמן, נתנאל פרץ, אילון אלמוג, וויליאם אגדה.

מחצית ראשונה
המחצית הראשונה נפתחה כששתי הקבוצות מגששות. כבר בתחילה היה ניתן לראות שהמגרש הקטן תורם למארחים לייצר משחק סגור ולצאת למתפרצות. דווקא ההזדמנות הראשונה הייתה שייכת לאשקלון, בדקה ה-5 הרמה מהאגף מצאה את חלוץ הקבוצה שנגח לכיוון השער, הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-15 הצהובים עם המצב האיום, מופלח שלאעטה ניסה את מזלו מחוץ לרחבה אך הכדור לא מצא את הרשת ומכבי המשיכו לנסות למצוא את השער. בדקה ה-22 גם תומר אלטמן הגיע למצב מסוכן, לאחר הכשלה של מגן אשקלון אלטמן בעט בחצי סיבוב אך שוער היריבה קלט את הכדור. הדקות חלפו כששתי הקבוצות לא מרבות לאיים על השער אך הצהובים הם אלה ששלטו בקצב המשחק ובהנעת הכדור.

שתי דקות לפני הירידה למחצית החניכים של גיא צרפתי עולים על לוח התוצאות. הגבהת כדור מהאגף השמאלי לפינה הרחוקה ברחבה נבלמה בידו של מגן אשקלון, השופט קבע כדור עונשין מ-11 מטרים. אילון אלמוג ניגש לבעוט את הכדור והוא בעט בעיטה שטוחה לפינה השמאלית, שוער היריבה קפץ לפינה הנכונה אך הכדור של אלמוג היה מדויק ונכנס פנימה. 0:1 למכבי. התוצאה נשארה זהה גם בסיום המחצית.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בהמשך ישיר למחצית הראשונה, 25 הדקות הראשונות התנהלו בעיקר במרכז המגרש, שתי הקבוצות לא הרבו להאיים על השער אך עדיין הצהובים הם אלה ששלטו בקצב המשחק תוך כדי שהם מניעים את הכדור באחוזים גבוהים.

בדקה ה-70 הצהובים הכפילו את התוצאה – קרן קצרה אותה החל שלאעטה אל תומר אלטמן שהגביה כדור נהדר ברגל בשמאל, שוער היריבה יצא אל הכדור וויליאם אגדה הספיק להקדים אותו ונגח מקרוב לרשת. 0:2 למכבי. בדקה ה-75 מהלך יפה של כדורגל – ההתקפה החלה דרך ההגנה ששלחה כדור אל אגדה שעמד 40 מטרים מהשער, החלוץ נתן כדור עומק לאגף השמאלי שם הוא מצא את אייל חן שנכנס כמחליף, הקיצוני העביר לנידם שגם הוא נכנס כמחליף, הקשר בעט למסגרת אך שוער היריבה הדף את הכדור.

בדקה ה-80 המארחת שכמעט ולא הגיעה להזדמנויות מגביהה כדור לרחבה שהסתובב לכיוון השער אך פרץ הציל את הכדור לקרן ושמר על הרשת של הצהובים נקייה. הדקות חלפו והחניכים של גיא צרפתי שמרו על התוצאה עד הסיום. שתי הקבוצות לא הרבו לאיים על השער במשחק אך מכבי היו אלה ששלטו בכדור ברוב שלבי המשחק. ניצחון חשוב שמשאיר את הקבוצה בפסגה.