יובל שפונגין, עוזב את מכבי ת"א לאחר ארבע שנים בהן זכה באליפות, גביע המדינה, 2 גביעי טוטו וסה"כ 246 הופעות ב-10 שנים במועדון.

שפונגין, 31, תוצר של מחלקת הנוער של מכבי ת"א, אמר לאתר הרשמי: "לסכם תקופה במכבי ת"א זה מרגש לכל הדעות בעיקר כי מדובר במועדון בו גדלתי והיה לי לבית מגיל 7. למרות ששיחקתי בקבוצה הבוגרת 10 עונות עם הפסקה של ארבע שנים באמצע, ארבע השנים האחרונות היו עמוסות בחוויות חזקות ומרגשות כמו גם הישגים לא מעטים. ברצוני להודות לכל מי ששיחקתי לצידו, התאמנתי תחתיו, או עבדתי איתו וכמובן לאוהדים שליוו אותי ותמכו בי לאורך כל הדרך. תמיד לבשתי את החולצה הצהובה בגאווה ולמכבי תישמר אצלי יותר מפינה חמה בלב".

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד הוסיף: "יובל הוא מקצוען אמיתי שתרם רבות למכבי תל אביב במהלך העונות בהן היה במועדון. בסוף עונה, כל מועדון מתמודד עם ההחלטות קשות כאלה וזו היתה אחת הקשות שבהן. כולם במכבי מאחלים ליובל את מלוא ההצלחה בהמשך הקריירה ובפרק הבא בחייו. הדלת במכבי תמיד תהיה פתוחה בפני יובל".

המגן בן ה-31 שעזב את מכבי ב-2010 ושיחק במדי אומוניה ניקוסיה הקפריסאית ומונס הבלגית, חזר למכבי לאחר 4 שנים לתקופה השנייה במועדון. שפונגין, היה שותף לעונת הטרבל ההיסטורית ב-2014/15, עזר לקבוצה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה שלאחר מכן, בנוסף לשני קמפיינים מוצלחים בשלב הבתים של האירופה ליג, כשבעונה האחרונה זכה בגביע הטוטו של עונת 2017/18.