מכבי תל אביב סיימה הערב (ראשון) בצורה מוצלחת את משחק ההכנה האחרון שלה במסגרת מחנה האימונים בפולין. שחקניו של ולאדן איביץ' גברו 0:4 על ביטוביה ביטוב מהליגה השניה בפולין ובסיום סיכמו המאמן ואבי ריקן את ההופעה של הקבוצה.

ולדימיר איביץ' לאחר הניצחון במשחק ההכנה האחרון במחנה האימונים

"תמיד נחמד לנצח. חשוב שנגדל בכל משחק ובכל משחק נשתפר. גם בהיבט הטכני, גם הטקטי וגם הפיזי. כל יום שעובר עושה לנו טוב", אמר איביץ' בסיום.

על ההופעה של הקבוצה הוסיף: "אני מרגיש שהשחקנים מבצעים את מה שאנחנו מתרגלים וזו בעצם המטרה שלנו. אנחנו עובדים בימים האחרונים על מספר דברים וכמובן שאני מצפה שמה שקורה באימונים יתבצע גם במשחק. כמו שאמרתי, כל יום שעובר וכל משחק שאנחנו משחקים גורם לדברים להשתפר. כמובן שאנחנו עדיין לא ברמה אליה אנחנו יכולים להגיע, אבל ההכנה הזו טובה עוברת בצורה טובה עבורנו". 

על ההופעה הראשונה של שחקני הרכש ז'איר ואנריק סבוריט אמר: "הם שיחקו היום לראשונה, 45 דקות. המצב הפיזי שלהם משתפר ואני בטוח שהם יהיו בכושר הדרוש לפתיחת העונה".

ריקן, שכבש את השער השלישי של מכבי במשחק אמר: "המשחקים האלה הם יותר כדי להיכנס לכושר ולהבין את הדרישות של הצוות. אני שמח שאנחנו מתגבשים, יש פה הרבה שחקנים שחזרו מהשאלה ואנחנו צריכים להתגבש. יש לנו עוד כמה ימים של עבודה קשה פה ונתכונן למשחק במוקדמות הליגה האירופית".

אבי ריקן לאחר הניצחון במשחק ההכנה האחרון במחנה האימונים

על האינטנסיביות במחנה סיפר: "אנחנו נהנים מהעבודה הקשה. החבר'ה פה אוהבים לעבוד קשה ורוצים להצליח. מחנה אימון טוב זה הבסיס לכל העונה. ידענו למה באנו".

לקראת המשחק נגד פרנצווארוש הוסיף הקשר: "יש עוד זמן, אבל זה משחק מאוד חשוב. אנחנו רוצים להמשיך את המסורת האירופית היפה של המועדון הזה ונגיע מוכנים". לסיכום התייחס לתוספת של ז'איר וסבוריט לסגל: "קודם כל הם בחורים מאוד נחמדים. כיף לראות שחקנים חדשים שמגיעים ממדינות שונות ומתחברים לחבר'ה. נעזור להם, הם רק כמה ימים פה ולא עשו איתנו חלק מההכנה. אני מאמין שככל שהזמן יעבור נראה מהם דברים יפים".