8.7: פתיחת מכירת המנויים לקהל הרחב
לאחר שתקופת חידוש המנויים הסתיימה, תיפתח בקרוב המכירה לכלל קהל האוהדים. השעה המדוייקת תפורסם בימים הקרובים באמצעי המדיה הרשמיים של המועדון.

עוד באתר:

החל מ-9.7: משתלטים על המקום הכי תל אביבי בעיר – הפופ אפ של מכבי בדיזנגוף סנטר!
כן כן, במשך החודשיים הקרובים, תוכלו למצוא אותנו גם באיזור הכי שווה בעיר, מתחם דיזנגוף סנטר. החנות תמוקם בשדרה של שער 7 (מול מיכל נגרין) ותוכלו למצוא בה את כל המוצרים שאתם חייבים שיהיה לכם, ציוד חזרה לבית הספר וגם…הדבר שלו כולכם מחכים (: אז נתראה בסנטר כן?!

12.7: המשחק הראשון של העונה
אחרי שקיימה מחנה אימונים בפולין, המבחן הראשון של מכבי יגיע בדמות משחק חוץ נגד פרנצווארוש ההונגרית במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. המפגש הראשון יתקיים בבירת הונגריה בודפשט (20:00 שעון ישראל) באיצטדיון גרופאמה ארנה החדיש. מעוניינים בדיל לוהט שכולל משחק של מכבי וסופ"ש בבודפשט? הפרטים כאן 

19.7: מכבי ת"א – פרנצווארוש, 20:00 בנתניה
משחק הבית הראשון של הצהובים העונה יהיה מפגש הגומלין מול ההונגרים, שייערך שבוע בדיוק לאחר המשחק הראשון. כזכור, אם תעפיל לשלב הבא' מכבי תפגוש את המנצחת במפגש בין ראדניצ'קי מסרביה למנצחת בין לגזירה יונייטד ממלטה.

28-29.7 (מועד סופי יפורסם): מכבי ת"א – בית"ר ירושלים, בנתניה
הקבוצה של ולאדן איביץ' תחל את דרכה במסגרת המקומית במשחק נגד בית"ר ירושלים בגביע הטוטו. השנה עבר המפעל שינוי ומכבי לא תופיע בשלב הבתים אלא תשחק תחילה נגד הירושלמים, שגם הם משתתפים במפעלים האירופיים העונה. המנצחת תעפיל לחצי הגמר, המפסידה תעבור למשחקי מיקום.

חלון ההעברות נמשך
תקופת ההעברות תימשך כמובן גם בחודש הקרוב ואם אתם רוצים לדעת על כל מה שמתבשל במועדון זה הזמן להוריד את האפליקציה הרשמית ולקבל עדכונים חמים מהשטח. אל תשכחו לאשר בהגדרות המכשיר קבלת פושים עם כל העדכונים הרשמיים כדי שתהיו הראשונים לדעת. להורדת האפליקציה לחצו כאן