הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית ייפתח עבור מכבי תל אביב כבר הערב (ג', 19:00) כשהצהובים יפגשו את פיוניק בעיר הבירה הארמנית – ירבאן למשחק הראשון מבין שניים בקרב על הכרטיס לפלייאוף.

עוד באתר:

מכבי ערכה אמש את ההכנות האחרונות לקראת המשחק באצטדיון רפובליקאן שעל פי הערכות צפוי להיות מלא בכ-14,500 אלף אוהדים שיבואו לתמוך בקבוצה הארמנית הראשונה שהעפילה לסיבוב השלישי במפעל. 

מלבד לאווירה החמה שייצרו האוהדים באצטדיון המלא גם מזג האוויר צפוי להיות חם כשעל פי האתרים השונים מדווחים על כ-28 מעלות בשעת המשחק בארמניה.

במכבי ערוכים ליריבה שנחשבת לחזקה ואגרסיבית בסגנון המשחק שלה, כשלרשותו של המאמן יעמוד גם עומר אצילי ששב מעונש הרחקה במשחק האחרון. צפו באצילי מתייחס למפגש:

"״אני חושב שפיוניק קבוצה חזקה", אמר המאמן ולדימיר איביץ', "יש להם קבוצת שחקנים שעובדת חזק בכל משחק ונלחמת על הכדור. יש לא מעט שחקנים איכותיים ועלינו לשים לב אליהם״.

החלוץ, ארון שוינפלד הוסיף: "כמועדון, אחת המטרות העיקריות שלנו זה להגיע לשלב הבתים ומשם לנסות להגיע הכי רחוק שאפשר. אנחנו מוכנים לקרב, אתגר גדול לפנינו״.

כזכור, כבר אתמול נערכה בניון ההגרלה שגילתה את זהות היריבה הפוטנציאלית למשחק הפלייאוף, כשהמנצחת במפגש בין רייקה הקרואטית וסרפסבורג הנורווגית תפגוש את המנצחת בצמד המשחקים בין מכבי לפיוניק.