שחקני מכבי תל אביב קיבלו היום (א') את בתלבושות הרשמיות של המותג BOSS  המלביש הרשמי של הקבוצה.

עוד באתר:

כזכור, מותג האופנה BOSS חתם עם המועדון על חוזה אימוץ ל-3 עונות בהן ישמש כמלביש הרשמי של בגדי הייצוג של המועדון,  באמצעות FACTORY 54.  החוזה אשר נחתם בין הצדדים בחודש שעבר קיבל היום משנה תוקף, כאשר היום שחקני הקבוצה קיבלו את מערכות הלבוש בחנות הדגל של HUGO BOSS בקניון TLV שם נערך לכבודם אירוע השקת שיתוף הפעולה.

קשר הקבוצה, דן גלזר התפנה בין המדידות לברך על שיתוף הפעולה: "יש אווירה טובה ואנחנו מאוד שמחים להיות פה בחנות של BOSS. מפנקים אותנו כמו שצריך וזה עוד יותר כיף להגיע לפה אחרי ניצחון. מדובר במותג מאוד גדול, בארץ ובעולם, ואנחנו שמחים שהמותג הזה הוא חלק ממכבי ושאנחנו נלבש את הבגדים שלהם".

הקולקציה שנבחרה עבור הקבוצה מותאמת לאקלים הישראלי ומתאפיינת בקווים צעירים ואופנתיים. הצבע שנבחר הינו כחול NAVY. כאשר ההופעה מורכבת מחולצות טי קלילות בגזרת Slim Fit, חולצות פולו ומכנסי צ'ינו המאופיינים בגזרה צרה וסינקרס לבנות  המיישרות קו עם האופנה האחרונה ולאלו מצטרף ג'קט ספורטיבי מחוייט ובנוסף יקבלו השחקנים טרנינג וסווטשירטים.

בית האופנה היוקרתי,BOSS , משמש כמלביש רשמי של הקבוצות ריאל מדריד, פאריז סן ז'רמן, ליברפול, יובנטוס ונבחרת גרמניה.

מכבי תל אביב הצטרפה לחבורה האקסקלוסיבית באמצעות FACTORY 54  הנמצאת בבעלות משפחת אירני והיבואנית הבלעדית של מותג אופנת העל  BOSS בישראל.