שיתוף הפעולה בין קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב לעמותת אתגרים נמשך גם בשבת האחרונה. רגע לפני שריקת הפתיחה למשחק נגד בני סכנין העניק צ'יקו אופואדו מדליית הצטיינות לנער יובל פרי.

יובל הוא נער מקסים עם צרכים מיוחדים. הוא חבר בקבוצת הריצה של אתגרים בחיפה במשך 4 שנים ומרחק הריצה האהוב עליו הוא עשרה קילומטרים. יובל השתתף לאחרונה באליפות ישראל בעשרה קילומטרים וקבע שיא אישי. בנוסף, יובל חבר בקבוצת השייט של אתגרים כבר 3 שנים, הוא חניך ובוגר בתנועת הנוער המכבי הצעיר ולאחרונה התחיל להתנדב כעוזר למורה לספורט בבית הספר היסודי "משגב". אלא שהוא לא מסתפק רק בכך ומשמש גם כיושב ראש מועצת התלמידים בבית ספרו.

בתוך כך, ביום שלישי, ה-11.12 , ייערך ערב ההתרמה השנתי שיציין את 23 שנות לפעילותה הענפה של עמותת אתגרים. במרכז הערב יעמוד מופע של עברי לידר ואם אתם רוצים לתרום לפעילות המבורכת תוכלו לעשות זאת דרך הקישור הבא.

עמותת אתגרים חרטה על דגלה לאפשר לילדים, בני נוער ובוגרים עם מוגבלות למצות את הפוטנציאל הגלום בהם, להרחיב את היכולות בכל תחומי החיים ולשלבם בקהילה באמצעות ספורט אתגרי בטבע. לעמותת אתגרים הוענק תו מידות על שקיפות, אפקטיביות ותרומה חברתית ותואר "דוקטור לשם כבוד" מאוניברסיטת בר-אילן.