לאחר פגרה ממושכת של שלושה שבועות בליגה המקומית, קבוצת הנוער חזרה אל כר הדשא. הצהובים פגשו את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-11 בליגה. המשחק התקיים במתחם האימונים PenguinPickUp שבקריית שלום עקב שזרוע באצטדיון רמלה. מכבי הגיעה למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשהפער בפסגה עומד על נקודה בלבד (מכבי פ״ת), מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-12 בטבלה כשבמאזנה 2 ניצחונות ליגה בלבד. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, ביצע ארבעה שינויים בהרכב מיום רביעי האחרון כשתמיר גלזר, נדב נידם, בר כהן ורווה אסייג פתחו בהרכב הקבוצה.

ההרכב המלא: אור יצחק, מייקל צ׳ילאקה, עמית גלזר, אלון שטרוזברג, תומר מכלוף, תמיר גלזר, מופלח שלאעטה, נדב נידם, רווה אסייג, בר כהן ואדוארדו גררו.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה שקולה, שתי הקבוצות ניסו להניע את הכדור ולשלוט בקצב המשחק. ברבע השעה הראשונה שתי הקבוצות לא ייצרו מצבי הבקעה מול השער. בדקה ה-17 הגיעה ההזדמנות הראשונה לזכות תל אביב, נדב נידם שלח כדור עומק מדויק אל תוך הרחבה, מופלח שלאעטה השתלט על הכדור, אך הרחקה ברגע האחרון של מגן נתניה מנעה את המצב המסוכן.

חצי שעה של כדורגל חלפה, החניכים של גיא צרפתי שולטים יותר בקצב המשחק, אך לא מצליחים לאיים על השער. בדקה ה-43 מכבי כמעט ועלתה ליתרון, נידם קיבל את הכדור במרכז, הוא הצליח להתנער מהמגן ולשחרר בעיטה מ-20 מטרים שחלפה סמוך לחיבורי השער. בסיום המחצית התוצאה נשארה 0:0.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בהמשך ישיר למחצית הראשונה, שתי הקבוצות לא הרבו לאיים על השער, אך מכבי שלטה יותר בכדור. בדקה ה-60 מייקל צ׳ילאקה שלח כדור לעומק, הוא מצא את עמרי רם, שנכנס כמחליף, הקשר נכנס לרחבה ובעט לשער, אך הכדור נבלם על ידי ההגנה של נתניה. בדקה ה-63 נתניה הגיעו למצב הראשון שלהם במשחק, שאדי כבהא קיבל כדור ברחבה, צ׳ילאקה סגר אותו היטב ובלם את ההתקפה המסוכנת.

בדקה ה-66 טל יגודייב, שנכנס כמחליף, הרים כדור מהאגף השמאלי, הכדור הגיע אל תמיר גלזר שמ-20 מטרים בעט אל המסגרת אך הכדור נבלם בהגנה. בדקה ה-70 עידו שחר, שנכנס כמחליף, ניסה את מזלו מרחוק אך הכדור הלך החוצה. כעבור 2 דקות זה כמעט נכנס, יגודייב הרים כדור נהדר מהאגף השמאלי, גיל בן שלוש, שנכנס כמחליף, נגח מקרוב סמוך לקורה. בדקה ה-74 זה נכנס, כדור קרן מדויק הגיע אל בן שלוש שמהאוויר בעט פנימה. מכבי עלו ליתרון 0:1. בדקה ה-82 כמעט והגיע השני, גררו קיבל את הכדור מסף הרחבה אך הבעיטה שלו הלכה החוצה. בסיום המשחק התוצאה נשארה 0:1 למכבי.