מכבי תל אביב וכריסטיאן באטוקיו הגיעו לסיכום הדדי על התרת חוזהו של הקשר.


הקשר בן ה-26 יליד ארגנטינה שהצטרף למכבי תל אביב בקיץ 2017 בהעברה חופשית וערך 40 הופעות בכל המסגרות – הגיע לסיכום הדדי עם המועדון על התרת חוזהו. באטוקיו, שכבש שער בניצחון הליגה 1-3 על מכבי חיפה ב-15 בינואר בעונה שעברה, אחת מ-24 הופעות ליגה שערך במדי מכבי ת"א.

הקשר ששיחק במדי הנבחרת הצעירה של איטליה, לבש את המדים הצהובים כחולים של מכבי 11 פעמים באירופה ושיחק בכל אחד מששת המשחקים בשלב הבתים של הליגה האירופית בעונה שעברה, החלים לאחרונה מפציעה אותה ספג לפני 8 חודשים.

באטוקיו, אמר לאתר הרשמי: "המועדון ואני הגענו לסיכום הדדי היום. ברצוני להודות ולהביע הערכה ותודה לחברי לקבוצה, למועדון ולאוהדים על התמיכה בי. לצערי, לא הכל עבד כפי שקיווינו ולמרות שהזמן שלי במכבי היה קצר מהצפוי, התאהבתי בתל אביב ובמועדון ואני מאחל למועדון ולאוהדים בהצלחה".

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, הוסיף: "היה לנו לעונג שכריסטיאן היה חלק ממשפחת מכבי. לכריסטיאן היה חלק חשוב בקמפיין הליגה האירופית שלנו בעונה שעברה ובמיוחד ההופעה שלו במשחק המוקדמות נגד אלטאך. אף אחד לא יכול לשכוח איך השחקנים חגגו איתו כשכבש את השער בסמי עופר. אך לצערנו, כריסטיאן סבל מפציעה נוראית לקראת סוף העונה עובדה שקטעה את ההתקדמות שלו איתנו. כריסטיאן חזר עכשיו לכושר מלא ולאחר שיחות ודיונים עם כריסטיאן, הגענו למסקנה משותפת כי עדיף לכריסטיאן לעבור ולהתקדם ולהבטיח את עתידו במקום אחר. אני מאחל לכריסטיאן את מלוא ההצלחה בעתיד והדלת תמיד תהיה פתוחה עבורו במכבי. בהצלחה כריסטיאן".