קבוצת הנוער של המועדון פגשה את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשהפער מהפסגה (מכבי פ״ת) עומד על 5 נקודות. מנגד בית״ר הגיעה למפגש מהמקום ה-10 בטבלה. במפגש הקודם הצהובים הם אלה שהיו עם ידם על העליונה עם ניצחון ביתי 0:2. גיא צרפתי בחר לבצע מספר שינויים בהרכב כשמייקל צ׳ילאקה חזר מפציעה ובחלק הקדמי עמרי רם וטל יגודייב פתחו בהררכב.

ההרכב המלא: אור יצחק, מייקל צ׳ילאקה, אלון שטרוזברג, עמית גלזר, תומר מכלוף, תמיר גלזר, עמרי רם, עידו שחר, אדוארדו גררו, בר כהן וטל יגודייב.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה שקולה. שתי הקבוצו ניסו להניע את הכדור במטרה לאיים על השער. בדקה ה-8 הגיע המצב הראשון במשחק והוא היה שייך למארחים. לאחר כדור קרן החלוץ של חדרה ניסה לבעוט מקרוב, הכדור נבלם על ידי ההגנה. כעבור 4 דקות הצהובים הם אלה שעלו על לוח התוצאות, תומר מכלוף קיבל את הכדור באגף השמאלי והוא הרים כדור מדויק אל הרחבה, עמרי רם היה חופשי ברחבה לנגוח את הכדור פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-16 שוב מכבי איימה על השער, הפעם המהלך החל באגף הימני, מייקל צ׳ילאקה הרים כדור חד לרחבה, טל יגודייב הצליח להגיע לפני המגן אך הבעיטה שלו הלכה החוצה. בדקה ה-24 כמעט נכנס השני, בר כהן הכניס כדור עומק גאוני אל הרחבה, אדוארדו גררו עשה את התנועה ברחבה אך הבעיטה שלו נהדפה על ידי שוער היריבה, עמית סרוסי. 15 דקות חלפו, קצב המשחק ירד מעט, הצהובים הם אלה ששלטו בכדור אך ללא איום ממשי על השער.

בדקה ה-40 חלוץ חדרה נשלח קדימה בכדור עומק, יציאה טובה של אור יצחק מנעה את המצב המסוכן. בסיומה של המחצית התוצאה נשארה 0:1 לזכות מכבי.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה עם איום של הפועל חדרה, אטנגה טיופלוס קיבל את הכדור במרכז הוא התקדם מעט ובעט מסף הרחבה מעל השער. דקה חלפה והגיע השער השני של הצהובים מבעיטת עונשין מ-11 מטרים. בר כהן פרץ ברחבה והוכשל על ידי מגן היריבה, השופט שרק לעבירה. אדוארדו גררו ניגש לבעוט את הכדור, החלוץ הפנמי בעט חזק לפינה השמלאית ופנימה. 0:2 למכבי.

בדקה ה-53 שוב איום של מכבי, עידו שחר קיבל את הכדור בצד השמאלי, הוא התקדם אל המרכז ובעט מסף הרחבה, הכדור הוסט על ידי מגן חדרה וחלף סמוך לקורה. 15 דקות חלפו ללא מצבים מסוכנים עד שהחניכים של גיא צרפתי חזרו לאיים על השער. גררו החל במהלך כשהוא מצא את גיל בן שלוש, שנכנס כמחליף. הוא נתן צ׳יפ מתוחכם אל תוך הרחבה, עידו שחר השתלט על הכדור ובעט סנטימטרים מהקורה. בדקה ה-80 כדור קרן של חדרה הורחק על ידי גלזר, קשר היריבה השתלט על הכדור ובעט מחוץ לרחבה החוצה. דקה חלפה, בן שלוש שוב בתפקיד המבשל, הפעם אל רווה אסייג, שנכנס כמחליף, הוא קיבל את הכדור ברחבה עם הגב למגן וניסה להקפיץ מעל השוער אך הכדור פגש את הרשת החיצונית העליונה.

בדקה ה-84, מופלח שלאעטה, שנכנס כמחליף קיבל את הכדור במרכז, הוא התקדם מעט ובעט מחוץ לרחבה אך סרוסי קלט את הכדור. בדקה ה-90, כמעט הגיע השלישי. מכלוף הרים כדור נהדר מהאגף השמאלי, בן שלוש היה חופשי ברחבה לנגוח, אך סרוסי הצליח להדוף את הכדור. רגע לפני השריקה נסיון של חדרה הלך החוצה, לאחר יציאה של אור יצחק, הכדור הגיע רתם חגואל שבעט מעל השער. בסיום התוצאה נשארה 0:2 למכבי.