מכבי תל אביב 'שחר' המשיכה היום (שבת) את הופעותיה במסגרת ליגת העל לנוער כשאירחה באיצטדיון ברמלה את הפועל ב"ש 'השלושה' למשחק במסגרת המחזור ה-24. הצהובים הגיעו מהמקום השני בטבלה כשהם במרחק של 4 נקודות מהפסגה. מנגד ב"ש דורגה רביעית ערב המחזור במרחק של 10 נקודות משחקניו של גיא צרפתי.

הרכב מכבי ת"א: אור יצחק, מייקל צ'ילאקה, אלון שטרוזברג, עמית גלזר (טל יגודייב 84), תומר מכלוף, עידו שחר, עמרי רם (גיל בן שלוש 60), יואב הופמייסטר (נדב נידם 46), אדוארדו גררו, בר כהן (רווה אסייג 69), אייל חן (מופלח שלעאטה 46).

מחצית ראשונה
מכבי פתחה טוב את המשחק ובדקה ו-8 גם הגיעה להזדמנות טובה לאחר התקפה מתפרצת וכדור רוחב של רם לחן, שהמשיך בנגיעה החוצה. בדקה ה-11 גם ב"ש הגיע למצב לאחר חטיפת כדור של יגיל אוחנה, אך גלישה של  שטרוזברג עצרה אותו. דקה לאחר מכן האורחת מצאה את הרשת אחרי כדור קרן שהגיע לאסקיאס, שבעט ממרחק, דניאל קראדי הסיט את הכדור ומצא את הרשת. 0:1 לב"ש. 

התנופה של האורחת נמשכה ובדקה ה-18 היא גם השיגה את השער השני לאחר כדור שעלה לרחבה והורד אל ניר איצקוביץ', שמטווח קצר המשיך עם נגיחה לרשת. בדקה ה-29 מכבי קיבלה הזדמנות טובה לחזור למשחק כשאייל חן קיבל כדור על סף הרחבה אבל סחט הדיפה מהשוער. הצהובים המשיכו להחזיק בכדור גם עד לסיום המחצית אבל ללא שערים.

מחצית שניה
גיא צרפתי ביצע שני חילופים בפתיחת המחצית השניה ובדקה ה-52 מכבי גם הגיעה למצב קורץ לאחר כדור רוחב של צ'ילאקה שרם ניסה להסיט בנגיעה פנימה אבל פיספס את המסגרת. הצהובים המשיכו לחפש את השער ובדקה ה-63 גיל בן שלוש המחליף נגח מעל השער ממצב לא רע לאחר הגבהה של בר כהן. 

3 דקות לאחר מכן הצהובים הגיעו להזדמנות נוספת לאחר חילופי מסירות בין מכלוף לגררו, שהוציא רוחב, אבל הבעיטה של שלאעטה הורחקה מהקו. בדקה ה-73 בן שלוש קיבל עוד מצב לא רע לאחר הגבהה מצד ימין, בעט מהאוויר אך הכדור שלו חמק החוצה. 10 דקות לפני הסיום מכבי הצליחה לצמק עם בעיטה חזקה של עידו שחר שמ-20 מטרים שלח כדור שטוח על המשטח החלקלק בעקבות הגשם שירד באיצטדיון.

הצהובים המשיכו לייצר לחץ כבד על השער של ב"ש גם בדקות הבאות אך לרוע מזלם בדקה ה-87 השוער קלט נגיחה טובה של בן שלוש. שחקניו של צרפתי לא נשברו ובדקה ה-90 השיגו את השיוויון. זה התחיל עם בעיטה שנהדפה על ידי השוער אבל טל יגודייב המחליף היה עירני, הגיע ראשון לריבאונד ושלח מ-8 מטרים לרשת החשופה. 2:2 בסיום.