קבוצת הנוער מתארחת ברעננה במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל לנוער. במפגש הקודם הצהובים ניצחו במרגשם הביתי 1:2 בזכות צמד דרמטי בדקות הסיום של אדוארדו גררו. הצהובים כרגע נמצאים במקום ה-2 בטבלה כשהפער מהפסגה (מכבי פ״ת) עומד על 2 נקודות. מנגד היריבה מגיעה למפגש מהמקום ה-4 בטבלה עם שני ניצחונות בששת המשחקים האחרונים. גיא צרפתי ביצע מספר שינויים בהרכב ממשחק הליגה האחרון. תמיר גלזר חזר אל עמדת הקשר האחורי ועומרי רם קיבל את חולצת ההרכב בצד ימין.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, עידו שחר, עמית גלזר, אלון שטרוזברג, יואב הופמייסטר, תומר מכלוף, תמיר גלזר, עמרי רם, אדוארדו גררו, בר כהן ואייל חן.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בשליטה מלאה של הצהובים. בעשר הדקות הראשונות מכבי הניעה את הכדור בחופשיות אך עדיין לא הצליחה לאיים על השער. בדקה ה-12 הגיע האיום הראשון, הרמה מצד ימים הגיעה אל אדוארדו שנגח גבוה, עמרי רם קפץ לנגיחה שנייה אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-16 זה נכנס, עמרי רם התחיל את המהלך בצד ימין, הוא מצא את בר כהן במרכז שהתקדם אל המרכז ומסף הרחבה שחרר בעיטה בשמאל שהלכה פנימה. 0:1 למכבי. דקה אחת חלפה וכמעט הגיע השני, עידו שחר פרץ בצד ימין של החבה, הוא שחרר כדור רוחב אל אייל חן שבנגיעה בעט את הכדור סמוך לקורה. בדקה ה-30 נשרק כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות מכבי. כדור רוחב של מכבי הורחק ישירות אל ידו של שחקן רעננה, השופט שרק לפנדל. אדוארדו גררו בעט את הכדור לפינה הימנית פנימה. 0:2 למכבי.

בדקה ה-43 רעננה הגיעו אל המצב הראשון שלהם במשחק. הרמה מהאגף השמאלי מצאה את ראשו של אסף הרשקו שנגח מעל השער. בסיום המחצית התוצאה נשארה 0:2.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה עם מצב לזכות המקומיים, בדקה ה-50 אסי סלע השתלט על כדור בתוך הרחבה ושחרר בעיטה שהלכה מעל השער. שלוש דקות חלפו ושוב איום של רעננה. כדור רוחב מצד שמאל הגיע אל גולן בני שבעט בנגיעה סמוך לקורה.

בדקה ה-60 מכבי חזרו לאיים על השער. בר כהן הכניס כדור עומק אל אייל חן שבעט מצד שמאל של הרחבה מעל השער. החניכים של גיא צרפתי שלטו בקצב המשחק ומניעים את הכדור במרכז המגרש. בדקה ה-71 רעננה חזרו לאיים על השער, אסף הרשקו ניסה את מזלו מרחוק, הכדור חלף סמוך לקורה. בדקה ה-76 רעננה הצליחו לצמק את התוצאה, רועי לוי קיבל את הכדור בתוך הרחבה, התקדם מעט ובעט את הכדור פנימה.

דקה חלפה ומכבי נשארה ב-10 שחקנים. תמיר גלזר ביצע עברה במרכז המגרש שזיכתה אותו בכרטיס הצהוב השני. בדקה ה-78 רעענה השוו את התוצאה. כדור רוחב מצד שמאל הגיע אל עומר מזראי שבעט מסף הרחבה פנימה. בדקה ה-90 מכבי כמעט והחזירה את היתרון. הגבהה מצד ימין הגיעה אל עומר ברמי המחליף, הוא הוריד בנגיחה אל גיל בן שלוש, שנכנס כמחליף, החלוץ בעט לפינה אך שוער היריבה הצליח לעצור את הכדור ולמנוע שער בטוח. בסיום המשחק התוצאה נשארה 2:2.