פרי גיים
אחרי ה-0:3 על בני יהודה באמצע השבוע מכבי תל אביב הגיעה גם היום (שבת) לבלומפילד, הפעם בתור מארחת. הצהובים פגשו את הפועל כפר סבא למשחק שפתח את המחזור ה-16 בליגת הבורסה לניירות ערך.

המאמן ולדימיר איביץ' בחר לעלות הרכב זהה לזה שניצח את בני יהודה והמשמעות היתה שאבי ריקן המשיך במרכז השדה ואת החלק הקדמי הובילו יונתן כהן, עומר אצילי ואיתי שכטר. 

מהעבר השני, כפר סבא הגיעה לאחר הפסד 3:0 לקריית שמונה במחזור האחרון וללא השוער הראשון איתמר ישראלי שנותר מחוץ לסגל ובמקומו פתח בין הקורות יגאל בקר. מאמנה אופיר חיים בחר להציב בהתקפה שלו את בן מיזן ובובקאר טראורה. 

מחצית ראשונה
המשחק נפתח תחת גשם לא כבד מדי שירד בבלומפילד, כאשר מכבי לוקחת את היוזמה מהדקות הראשונות ומנסה לפרוץ את ההגנה הכפר סבאית. בדקה ה-15 הצהובים הגיעו לשני מצבים מצויינים בתוך שניות אך נגיחה של טיבי לאחר כדור קרן פגעה בקורה ולאחר מכן יונתן כהן נגח מ-6 מטרים החוצה. 4 דקות לאחר מכן מכבי גם עלתה ליתרון מוצדק. אצילי החל בהתקפה והכניס מסירה לשכטר, החלוץ אמנם ניצב בזווית לא קלה אבל זה לא הפריע לו לשלוח טיל אדיר ברגל ימין לחיבורים הרחוקים. 0:1 מכבי. 

בדקות הבאות הגשם התחזק והקשה מעט על שחקני שתי הקבוצות לפתח את המשחק. בדקה ה-30 כפ"ס יצאה להתקפה די נדירה שהסתיימה עם בעיטה של סולומון והדיפה של טננבאום. רגע לפני ההפסקה יונתן כהן קיבל הזדמנות להכפיל את היתרון לאחר מסירה של סבוריט משמאל אבל הנגיחה שלו חלפה מעל המשקוף. 

מחצית שנייה
העליונות הצהובה נמשכה גם בפתיחת החצי השני ובדקה ה-51 הגיע גם מצב מצוין, אך יציאה טובה של השוער הכפר סבאי יגאל בקר מנעה שער מכהן. האחרון דווקא לא התייאש ובדקה ה-55 סידר בישול נפלא עם הרמה מצד שמאל, ועומר אצילי המשיך עם וולה ברגל ימין לרשת. 0:2 למכבי. 

המשחק המשיך להסתבך עבור כפר סבא שבדקה ה-60 נשארה בעשרה שחקנים אחרי שמחמוד יוסף ספג כרטיס אדום ישיר בעקבות עבירה גסה מדי. זו גם היתה הנקודה בה איביץ' החל לרענן את השורות עם חילופים שהכניס למגרש את אופואדו ומיכה במקום שכטר וריקן. בדקה ה-68 קיבלנו את אחד משערי העונה. סבוריט החל במהלך ומצא את כהן על סף הרחבה. החלוץ שלח טיל אדיר מפינה הרחבה אל החיבורים הרחוקים וגרם לאלפי האוהדים בבלומפילד לתפוס את הראש. איזה גול. 0:3 למכבי. בדקה ה-89 הגיע השער הרביעי עם עוד מהלך יפה. הפעם ג'ראלדש חדר לרחבהה מימין ויישאר רוחב, צ'יקו הגיע אל הפינה הקרובה ובנגיעה שלח לרשת. 0:4 למכבי.