ליגת הבורסה לניירות ערך תשוב לפעילות בסוף חודש מאי, והערב (שבת) ההכנות של מכבי תל אביב עולות מדרגה. הצהובים מארחים את הפועל רעננה במתחם האימונים PenguinPickUp בקריית שלום למשחק ההכנה הראשון של המוליכה לקראת חידוש עונת 2019/20. 

כזכור, שחקניו של ולדימיר איביץ' שבו לפעילות בשבועות האחרונות בצל משבר הקורונה ובנוסף צפויים לקיים גם משחק הכנה נוסף, נגד בית"ר ת"א בת-ים, לפני שיחלו את הפלייאוף העליון במשחק ביתי נגד הפועל חיפה (30.5). 

מהלך המשחק

מחצית ראשונה

מכבי פתחה טוב את המשחק וכבר בדקה ה-7 מצאה את השער. הגנת רעננה לא הצליחה להרחיק כדור שהוגבה לרחבה על ידי ג'ראלדש, אצילי הגיע מאחור ובעט כדור שנהדף על ידי השוער, אך שכטר הגיב ראשון ושלח את הריבאונד לרשת. 0:1 למכבי. בדקה ה-19 רעננה ייצרה איום ראשון על השער לאחר בעיטה של ירדן כהן ממרחק, טננבאום הגיב טוב והדף. בדקה ה-23 השופט לירן ליאני הוריד את הקבוצות להפסקת שתייה קצרה בעקבות החם הכבד ששרר בקריית שלום בשעת המשחק. 

בדקה ה-35 רעננה הצליחה לאזן את התוצאה אחרי כדור ארוך, דסה חטף את הכדור בצד ימין ומול טננבאום גילגל לפינה הרחוקה. 1:1. מכבי ניסתה להחזיר לעצמה את היתרון ובדקה ה-40 כמעט עשתה זאת עם בעיטה של פיבן לאחר מצב נייח, אך הגנת רעננה חילצה מהקו. דקה עברה והפעם מכבי כבר מצאה את הרשת. הצהובים ביצעו חילופי מסירות יפים בסיומם ריקן השאיר בעקב לשכטר, שהשלים צמד. 1:2 למכבי.

מחצית שנייה
שני המאמנים ביצעו חילופים רבים בפתיחת המחצית השנייה כאשר מרבית השחקנים שפתחו את המשחק סיימו את חלקם לאחר 45 דקות. בדקה ה-65 שוב חילופי מסירות מהירים של מכבי פתחו את הגנת היריבה, אבל כדור העומק האחרון של גולסה לעבר חוזז היה חזק מדי. 10 דקות לאחר מכן אילון אלמוג קיבל הזדמנות לאחר רוחב של דוידזאדה משמאל, אבל הבעיטה שלו נבלמה בשחקן הגנה של רעננה. 

11 דקות לסיום מכבי הצליחה לכבוש את השער השלישי. פארפה גויאגון הצעיר, שנכנס כמחליף 4 דקות קודם לכן, הקפיץ לבלקמן, שהוריד בחזה וברגל שמאל שלח בעיטה מדוייקת לפינה הרחוקה ופנימה. 1:3 למכבי. שתי דקות לאחר מכן הצהובים כמעט כבשו עוד אחד אחרי דאבל פס חד בין חוזז לדוידזאדה, אבל הבעיטה של המגן נהדפה על ידי השוער אוהד צור. עד הסיום לא הובקעו שערים נוספים, 1:3 למכבי ת"א בסיום. 

הרכבים
מכבי ת"א: דניאל טננבאום (אנדראס יאניוטיס 46'), אנדרה ג'ראלדש (איתי בן חמו 62'), ז'איר (שרן ייני 46'), שחר פיבן (עומר יצחק 75'), אנריק סבוריט (אופיר דוידזאדה 46'), דן גלזר (דור פרץ 46'), אבי ריקן (רוסלן ברסקי 46'), דור מיכה (אייל גולסה 46', פארפה גויאגון 75'), עומר אצילי (מתן חוזז 46'), יונתן כהן (אילון אלמוג 46'), איתי שכטר (ניק בלקמן 46').

הפועל רעננה: ניב אנטמן (אסף צור 46'), דריל לחמן (עדי נימני 46'), עידו לוי (דוד מתיאוס 46'), עמית כהן (שון קלימקין 46'), ירדן כהן (רועי הרמן 46'), איתי קצב בן בנימין 46'), שניר שוקר (בן סביר 46'), דיווין נאה (עידו בן יוסף 46', גולן בני 68'), רועי לוי (ליאור ברקוביץ' 46'), אור דסה  (יוג'ין אנסה 46'), עידן שמש (ויטלי גנון 46').