המנכ"לית בפועל של מכבי תל אביב, שרון תמם, נבחרה לדירקטוריון של ארגון המועדונים האירופיים (ECA) באסיפה הכללית האחרונה.

לאחר בחירתה, אמרה תמם: "כבוד גדול לקבל את תמיכתם של המועדונים ולייצג אותם. זהו הדירקטוריון בו מתקבלות החלטות המשפיעות על היבטים רבים בכדורגל האירופי, ובכוונתי לייצג לא רק את מכבי ת"א אלא גם את הכדורגל הישראלי. המטרה העיקרית שלי היא להשמיע את קולם של מועדונים כמו מכבי תל אביב ולהגן עד כמה שניתן על האינטרסים של מועדונים אירופים קטנים יותר. זה חשוב במיוחד לאור השינויים הצפויים במפעלים האירופיים ולנוכח הצרכים השונים של המועדונים המשתתפים במפעלים אלה".

ארגון המועדונים הוא גוף בלתי תלוי, המייצג באופן ישיר ובלעדי מועדוני כדורגל ברמה אירופית והוא היחיד המוכר על ידי אופ"א. הוא מורכב ממועדונים המייצגים את כל אחת מההתאחדויות האירופאיות כשמאז הקמתו ב-2008, הפך ה-ECA לגוף השולט בצורה דמוקרטית, מייצג את האינטרסים של המועדונים ומשקף את תפקידם המרכזי בכדורגל האירופי.

בעקבות ההשתתפות הסדירה במפעלים האירופיים במהלך העשור האחרון, מכבי תל אביב היא חברה קבועה בארגון ומשתתפת באופן פעיל בפעילויות ובקבוצות העבודה השונות.

דירקטוריון ה-ECA, מורכב מ-24 חברים ומעורב בין היתר בהחלטות הנוגעות למפעלי המועדונים השונים במסגרות אירופיות. נשיאה של יובנטוס האיטלקית, אנדריאה אניילי, מכהן כיו"ר הדירקטוריון.

חברים נוספים בדירקטוריון הם נציגים בכירים של מועדוני כדורגל אירופאים מובילים כריאל מדריד, ברצלונה ואתלטיקו מדריד (ספרד), באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד (גרמניה), אינטר (איטליה), ליברפול, מנצ'סטר יונייטד וארסנל (אנגליה), פ.ס.ז' וליון (צרפת), אייאקס (הולנד), לגיה ורשה (פולין), ה.י.ק הלסינקי (פינלנד), אנדרלכט (בלגיה), בנפיקה ליסבון (פורטוגל), קופנהאגן (דנמרק), פנרבחצ'ה (טורקיה), סלטיק (סקוטלנד), דינמו זאגרב (קרואטיה), יאנג בויז (שוויץ), נומה קאליו (אסטוניה), זלצבורג (אוסטריה) ומכבי ת"א (ישראל).