לואיס הרננדס, בלם ספרדי בן 31, הצטרף למכבי בהעברה חופשית ממלאגה הספרדית, עבר בהצלחה בדיקות רפואיות במועדון וחתם על חוזה לשנה אחת עם אופציית הארכה לעונה נוספת.

הרננדס שילבש את החולצה מספר 44 ומתנשא לגובה 183ס"מ, אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למכבי, מועדון ששמעתי רבות אודותיו מחואן פבלו קולינאס וחוסה רודריגז. לשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית ולהתמודד על תארים אלו אתגרים להם אני מצפה. אבל יותר מכל דבר, אני מקווה לראות את האוהדים של מכבי באצטדיון, בהקדם האפשרי".


תוצר מחלקת הנוער של ריאל מדריד, הרננדס שיחק בריאל מדריד ג' ובקבוצת המילואים של המועדון בין 2007-2011 לפני שהצטרף לספורטינג גיחון ב-2012. הרננדס ששיחק בגיחון עונה אחת לצדו של השוער חואן פבלו קולינאס, ערך 140 הופעות בארבע עונות וכבש שער אחד במדי המועדון האסטורי.

בקיץ 20016 עבר לאלופת אנגליה לסטר סיטי, ערך 9 הופעות בכל המפעלים במדי השועלים כולל ארבע במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות. בחלון ההעברות של ינואר 2017, חזר הרננדס לספרד והצטרף למלאגה. הבלם שיכול לשחק גם בעמדות נוספות בהגנה, כבש 2 שערים ב-112 הופעות בליגה הראשונה והשנייה כשבחלקן שימש כקפטן של הקבוצה מאנדלוסיה.