מכבי תל אביב שמחה להודיע על החתמתו של איתי בן חמו, על חוזה ל-4 שנים. בן חמו (19), שגדל באקדמיית הנוער של המועדון ושימש בעונה האחרונה כקפטן קבוצת הנוער מכבי ת"א 'שחר', יושאל בעונה הקרובה לקבוצת בית"ר ת"א-בת ים.

מנהל מחלקת הכדורגל של מכבי ת"א, ברק יצחקי, אמר לאתר הרשמי: "ההתקדמות שעשה איתי בשנים האחרונות מקבלת ביטוי היום בדמות חוזה מקצועני וזהו צעד נוסף בדרך להפיכתו לשחקן בוגרים. אנו נמשיך לעקוב אחר ההתפתחות של איתי בבית"ר ת"א-בת-ים ונאחל לו בהצלחה".

בן חמו אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני מאושר לחתום היום על חוזה במכבי ת"א וזו זכות גדולה. זה היה החלום שלי מהרגע שהתחלתי לשחק כדורגל כילד ומהיום שנכנסתי לאקדמיה בקרית שלום. עכשיו נותר לי להצדיק את האמון שהמועדון נתן בי ולהמשיך לעבוד קשה".

בן חמו, שגדל באקדמיית הנוער של המועדון, ושימש בעונה שעברה כקפטן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב 'שחר', ערך 21 הופעות בינ"ל עם נבחרות הנערים (עד גיל 17) והנוער (עד גיל 18) של ישראל וכבש 2 שערים. בעונה שעברה התאמן בן חמו עם הקבוצה הבוגרת והתקרב לערוך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים כשהיה על ספסל המחליפים בגמר גביע הטוטו נגד בני סכנין ובחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה.