דור פרץ כבש הערב (שבת) צמד שני ברציפות מול זוריה וסייע למכבי להשיג 2:3 על האוקראינים. בכך הצהובים התקרבו להבטחת אחד מהמקומות שמבטיח עלייה משלב הבתים של הקונפרנס ליג ובסיום הקשר סיכם.

 

על הצמד שהעלה את מאזנו ל-4 שערים במפעל, שגם מציבים אותו בראשות טבלת מלך השערים של הקונפרנס ליג לצד מספר שחקנים נוספים, אמר הקשר: "אני מאוד שמח שאני בסיטואציה הזו. זה תהליך קבוצתי שלם, מי שמבקיע את השער זוכה בזה אבל זה תהליך של כל הקבוצה ומהלכים של כולם, ואני שמח שזה מה שאנחנו עושים".

על כך שהשלים 90 דקות למרות שהיה שותף גם למשחקי הנבחרת לאחרונה אמר: "יש משחקים שאין עומס ואין עייפות ומה שחשוב זה להיות על המגרש ולנצח עם הקבוצה וזה מה שעשינו".

על השערים המאוחרים שספגה מכבי אמר: "אני חושב שהראינו קצת עייפות לקראת הסוף וחוסר ריכוז שלנו כשחקנים. זה בא לידי בתוצאה אבל ניצחנו, לקחנו 3 נקודות חשובות מאוד להמשך הדרך שלנו וזה הכי חשוב בערב הזה".

על השאלה כמה היה קשה לשחק ללא קהל ענה לסיום: "סופר מאתגר, אבל אני חושב שזה הדבר האחרון שקשה לנו כשחקנים בימים כאלה. הדבר הכי חשוב זה מה שנמצא בבית, החטופים והפצועים, אני מקווה שכולם יחזרו במהרה ובשלום, ושיחלימו. זה הדברים היותר חשובים כיום. אני מקווה שלפחות סיפקנו קצת גאווה ושמחה לאוהדים בבית".