מכבי תנסה להבטיח מחר (חמישי) את הכרטיס לשלבים הבאים של הקונפרנס ליג כשתתארח אצל בריידבליק למשחק במסגרת המחזור ה-5 והלפני אחרון בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. יממה לפני דיבר היום המאמן רובי קין לקראת ההתמודדות. 

 

אופ"א שינתה את האצטדיון בו יערך המשחק וכעת הוחלט שיערך באצטדיונה הביתי של בריידבליק. כמו כן, שעת שריקת הפתיחה הוקדמה לשעה 15:00 שעון ישראל. על שינוי המועד והאיצטדיון בו יתקיים המשחק אמר קין: "היו לנו הרבה אתגרים לאחרונה, וזה עוד משהו. אין תירוצים, זה מה שזה, שתי הקבוצות צריכות לשחק, יש להם יתרון כי הם רגילים למגרש, לתנועה עליו, נתאמן היום, נסתכל על המגרש. במצב אידיאלי אתה רוצה לשחק על דשא אבל זה המצב ונתמודד כמו שאנחנו תמיד עושים. אנחנו ממשיכים באותה דרך, עושים את אותם הדברים, מתמקדים באותם פרטים ודברים שאנחנו עובדים עליהם. זה שהמשחק על משטח סינטטי לא משנה את זה, אני בטוח שהרבה מהשחקנים שיחקו על סינטטי לאורך השנים. גם אני, זה לא אותו הדבר, אבל בהחלט לא נשתמש בזה כתירוץ".

כשנשאל האם הוא זוכר מקרה בו השינוי קרה כל כך סמוך למועד המשחק ענה: "שיחקתי כ-20 שנה, כרגע אני לא נזכר במשהו אבל אני יכול לדמיין שהיה משהו באיזשהו שלב. כשחקן אתה רק רוצה לשחק כדורגל ולא משנה איפה. אוודא שהשחקנים לא מגיעים לפה וחושבים על זה. אנחנו צריכים הלך רוח חיובי, מנטליות חיובית וזה מה שאנחנו מחדירים לשחקנים. עם כל מה "שנזרק" עליהם, הם לא התלוננו אפילו פעם אחת ואני בטוח שגם לא היום או מחר".

בוידאו: דור פרץ מתייחס להכנות לבריידבליק

 

על הרושם שלו מבריידבליק אמר קין: "כמו כל קבוצה שאנחנו משחקים מולה, אנחנו תמיד מסתכלים על החוזקות שלה. זו קבוצה טובה, המיקום אולי לא מראה את זה אבל הדרך בה הם משחקים, בעיקר בתנועה, הם עושים את זה טוב. הם הקשו פה על גנט שהיא קבוצה חזקה. זו קבוצה טובה עם איכות, אני יודע שהם החליפו מאמן מאז אבל העקרונות יהיו דומים. אנחנו בהחלט מצפים למשחק קשה. במשחק הקודם הם עשו הרבה רוטציות, זה גרם לנו בעיות אבל למדנו מזה. אנחנו מכירים את החוזקות שלהם וגם את החולשות, יש לנו תוכנית משחק ונרצה ליישם אותה. השחקנים יודעים שהמשחק בבית היה קשה, הובלנו 0:3, לא היינו צריכים לשים את עצמנו במצב אליו נקלענו אבל אני מקווה שלמדנו מכך ולא נעשה טעויות מחר".

על ההתמודדות עם המצב בישראל סיפר: "השחקנים התאוששו מהר, חזקים מאוד, התרכזנו בצד של הכדורגל וניסינו לשמור על גישה חיובית. ראינו את האופי של השחקנים והצוות, מגיע להם כל הקרדיט על כך".

על מצב הנקודות בבית: "נתרכז במחר, אני לא חושב על המשחק הבא ולא מוטרד מהקבוצות האחרות. זה תלוי בנו ובמה אנחנו עושים. נתרכז בעצמנו וכל השאר יסתדר מעצמו".

לסיום דיבר המאמן על הלו"ז העמוס שמחכה למכבי בתקופה הקרובה ואמר: "לכן יש לנו סגל, נצטרך את כולם מעכשיו ועד יום ראשון. אני לא רוצה לתרץ, יש לנו שחקנים טובים מאוד, סגל טוב שנצטרך והשחקנים שלא שיחקו הרבה חושבים בוודאי שזו תהיה הזדמנות עבורם".