אושר דוידה כבש אמש את שער הבכורה שלו מכבי, שהיה גם שער הניצחון היקר ב-1:2 על הפועל ירושלים בטדי. בסיום הקיצוני, שעלה מהספסל, ושיחק תפקיד משמעותי במשחק החזרה לליגה מהפגרה דיבר במסיבת עיתונאים לסיכום ההתמודדות. 

 

על המהפך של מכבי במחצית השניה סיפר דוידה: "במחצית נאמר לנו שאנחנו פשוט צריכים להרים את הראש ולהמשיך, לעלות עם המון אנרגיות כי הן היו חסרות קצת במחצית הראשונה. עלינו עם אנרגיות מחודשות ועשינו מחצית באמת טובה שהיתה מאוד שונה מהמחצית ראשונה, ואני שמח שניצחנו".

על ההשתלבות שלו בקבוצה אמר: "הגעתי במחזור שני-שלישי אחרי שהקבוצה רצה קצת ביחד אז מן הסתם שיש למאמן את השחקנים שלו וזה מובן לגמרי. זה כמו שאתה בא לעבודה חדשה ורוצה להוכיח ולתפוס את המקום שלך, מחכה בסבלנות. בהתחלה שיחקתי חצי שעה ופתחתי באירופה, במשחקים האחרונים קצת פחות, גם כי היתה מלחמה והוא רץ עם ההרכב שלו, הוא נותן אמון בשחקנים שלו וזה תכונות טובות. היום קיבלתי צ'אנס ועשיתי מה שרציתי לעשות ואני מקווה שמפה רק נעלה".

על המשחק בימים כאלה וללא קהל אמר דוידה: "התחושות לא פשוטות, מצד אחד אין כל כך ראש ומצד שני זה הדבר השאחנו הכי אוהבים לעשות. אני חושב שהמון אנשים בבית גם מעדיפים לראות את המשחקים. זו לא אותה תחושה בלי קהל ואני מקווה שזה יחזור במהרה. העיקר שחזרנו לשחק, שצה"ל יסיים את המשימה שלו ואז נתפנה לקהל".

על הלו"ז העמוס במיוחד שמחכה לקבוצה בתקופה הקרובה אמר: "אנחנו בעומס מטורף כי עברנו מסעות וטיסות ורק ביום שישי חזרנו לארץ. צריך לדעת להשתמש בשחקנים נכון ואני חושב שעשינו את זה. אני מקווה שנמשיך לעשות מה שאנחנו מכוונים אליו, יש לנו שבוע להתכונן ואחרי זה כל 3 ימים משחק אז אנחנו צריכים את כל השחקנים ואת כולם במוכנות שיא".