פריויו

אחרי הזכייה באליפות מול הפועל ב"ש רק במוצ"ש, מכבי הגיעה הערב (שלישי) לאיצטדיון סמי עופר והתארחה אצל הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-35 והלפני אחרון של הפלייאוף העליון בליגת ONE ZERO.

האלופה הנכנסת שיחקה כאמור את המשחק הראשון שלה לאחר הבטחת התואר והמאמן רובי קין בחר לבצע לא מעט שינויים בהרכב שלו. מי שקיבלו הפעם קרדיט היו עידו שחר, דריק לוקאסן, יוריס ואן אובריים, דור פרץ ורוי רביבו שחזרו מהרחקה, אייל גולסה ויונתן כהן. גם ערן זהבי חזר ל-11 והוצב בהתקפה לצד דור תורג'מן כאשר רועי משפתי הוצב בין הקורות ואנריק סבוריט שמר על מקומו במרכז ההגנה. 

מחצית ראשונה

המשחק נפתח עם הזדמנות של הפועל חיפה בדקה ה-3 אבל התערבות של לוקאסן מנעה מבר לין להגיע למסגרת. בדקות הבאות מכבי החלה להיכנס לעניינים וגם סיכנה את השער עם שני איומים של יונתן כהן, שנעצרו אצל השוער. שתי הקבוצות חיפשו את השער ובהמשך בעיטות של מלמד (14) ובן הרוש (16) מצאו את משפתי מוכן והשוער הדף. 

בחצי השני של המחצית חיפה היתה מסוכנת יותר ובדקה ה-26 סרדל הגיע למצב טוב ברחבה אבל בעט החוצה. בדקות הבאות האדומים גם איימו עם בעיטות ממרחק אבל משפתי היה במקום ורגע לפני ההפסקה (44) הגיעה ההצלה הכי גדולה של השוער במחצית כשעצר באינסטינקט אדיר נגיחה של סרדל מ-7 מטרים. 

מחצית שנייה

עם תחילת המחצית השנייה קין ביצע שני חילופים כאשר דן ביטון ומילסון החליפו את גולסה ותורג'מן. בדקה ה-51 מכבי גם יצאה למתפרצת נהדרת, פרץ סיים אותה עם מסירה לזהבי במרכז הרחבה אבל החלוץ בעט מעל השער. בדקה ה-60 ביטון התקדם יפה עם הכדור והשאיר לפרץ, שבעט מ-16 מטרים סנטימטרים מעל השער.

דקה לאחר מכן קין ביצע חילוף שלישי כאשר יונתן כהן פינה מקום לאושר דוידה שתפס את המקום באגף ימין של ההתקפה. בדקה ה-63 דוידה כבר סיפק קבלות. ביטון שלח את הקיצוני לעומק, דוידה העביר רוחב והגיע לזהבי שמקרוב דחק לרשת.  0:1 למכבי. 

דקה בלבד עברה ומכבי כבר כבשה את השני. הפעם ביטון קיבל את הכדור על סף הרחבה והכניס מסירה גדולה לפרץ. הקשר הסתובב והצליח לשלוח במהירות לרשת. בתחילה דגל לנבדל פסל את השער אך לאחר בדיקת VAR ההחלטה תוקנה. 0:2 למכבי. 

בדקה ה-68 מכבי ביצעה חילוף נוסף כשהפעם סבוריט זכה לתשואות והוחלף ברז שלמה. מכבי המשיכה לחגוג על הדשא בסמי עופר ובדקה ה-71 כבשה עוד אחד. שוב דוידה היה המבשל עם פריצה נהדרת לרחבה שהשאירה 3 שחקנים מאחור, רוחב למרכז וזהבי סיים בקלות פנימה. 0:3 למכבי. 

קין המשיך לרענן את השורות כאשר באופק גם מחכה משחק סיום הליגה מול בני ריינה בשבת ובדקה ה-78 דור פרץ פינה מקום לעדן קארצב. בדקה ה-90 מכבי ייצרה התקפה יפהפה עם חילופי מסירות מהירות, ביטון גם סיים אותה עם בעיטה טובה מ-16 מטרים אבל השוער הצליח להציל. 0:3 למכבי בסיום.